Dezen Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Dezen läste du när den där killen svarade med att Jagex sålde kaffe? Skrattade som f*n när jag läste det! Så j*vla ball recension, kommentarerna och hans svar är ju bara för j*vla sjukt också xD Detta är månadens höjdpunkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 haha f*n bäst när han skrev att jagex säljer kaffe 5/5 toast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Haha kaffekopp, epic ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Omg, roligaste någonsin xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 En helt vanlig P12a eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tycker det låter som en jävligt rolig kille :D Skrivet av: Erki Gamesson 2008-06-28 18:40 Vilka är jagex igentligen det er altid masa reklam när man ska börga spela och jag gisar väll att dom gör kafe för det är ett kafekop på den Har reklamen makt över spelet? xD # Skrivet av: Hogsander 2008-08-11 01:03 Det är klart att den är nån oseriös person som har skrivit det här. Vem skulle skriva "för den är fina troll"? Och det går seriöst inte att stava så dåligt. Skrivet av: Erki Gamesson 2008-08-15 10:37 Ni er bara aventjuka HAHAHA xD Sjukt härlig! :D Dezen läste du när den där killen svarade med att Jagex sålde kaffe?Skrattade som f*n när jag läste det! Haha tycker han/hon skriver på ett skönt sätt. Men jag tror ändå att det är oseriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Obvious troll is obvious, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Jag undrar om han går i särskola för han säger att han är bäst på svenska i sin klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Haha, fan va bra, men jag tror han var oseriös. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Tänk om han inte är oseriös? Då har han säkert dyslexi och Runescape nörd sjukan (spelat för mycket så han har blivit nörd). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tänk om han inte är oseriös? Då har han säkert dyslexi och Runescape nörd sjukan (spelat för mycket så han har blivit nörd). Runescape nörd sjukan? Jag tror inte att nån vettig doktor skulle kallat det för ett specifikt namn utom spel sjuka (förutom då möjligtvis WOW-sjukan och CS-sjukan eftersom i dom fallen så e det ju klart större smitta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.