BURK Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Definera "noob". Jag ser dig nämligen som en noob :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) jobbig person som inte fattar så mycket Redigerat 25 Juni 2009 av Tobbex7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 jobbig person som inte fattar så mycketNoob= New or only bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 aja nån som har ansökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Det ser du ju själv, hur ska vi veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! 1337=LEETLEET=ELITE 1338=LEEB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! Du har ju för f*n stulit det från mig!(1338) Redigerat 25 Juni 2009 av spiderpig96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! Du har ju för f*n stulit det från mig!(1338) DU som kom på " 1338 one step ahead of the regular gamer" ? Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! Du har ju för f*n stulit det från mig!(1338) jag visste inte ens att du existerade LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Vad är 1338 inriktigt till? Dessutom kommer det bli kaos om en P12a styr gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Asnöker Hejsan nu har en ny grupp skapats! Den är kallad 1338. Steget över 1337 Just nu söker vi lite medlemar. Är du en noob? Var snäll att lämmna denna tråd ommedelbart! :angry: Är du inte en noob? Ansök gärna! :) Spammers tolerars ej! <_< Vad väntar du på ansök nu!!! Du har ju för f*n stulit det från mig!(1338) Du kom nog inte på det, för jag har sett det en massa gånger innan jag visste att du fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.