Maenster Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Omfg nooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf.Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer.Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf.Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer.Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död. jag tror ändå han har ganska mycket respekt för det han gjorde tidigare i sitt liv.Många som inte bryr som om hur han ser ut , bara om hans musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf.Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer.Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död. Mm, många unga känner knappt till hans musik, utan känner honom bara som nån plastikopererad pedofil. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 äntligen dog han s*tans shemale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf. Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer. Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död. Mm, många unga känner knappt till hans musik, utan känner honom bara som nån plastikopererad pedofil. :( Precis, som Windnoob här. De flesta småungar har ju inte ens hört hans musik. Han blev f.ö friad från pedofil-anklagelserna. Det var ungarna och deras familjer som hittat på allt för att få pengar. Operationer? Vem gör inte plastikoperationer nuförtiden? Han opererade sig, det gick dåligt, och han gjorde flera för att "minimera" skadorna. Han var fortfarande samma Michael. Stackarn- Dog precis innan sin planerade comeback. Redigerat 25 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf. Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer. Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död. Mm, många unga känner knappt till hans musik, utan känner honom bara som nån plastikopererad pedofil. :( Precis, som Windnoob här. De flesta småungar har ju inte ens hört hans musik. Han blev f.ö friad från pedofil-anklagelserna. Det var ungarna och deras familjer som hittat på allt för att få pengar. Operationer? Vem gör inte plastikoperationer nuförtiden? Han opererade sig, det gick dåligt, och han gjorde flera för att "minimera" skadorna. Han var fortfarande samma Michael. Stackarn- Dog precis innan sin planerade comeback. Ja usch. :(Jag läste att han hade ganska mycket planerat, sedan så dör han. Redigerat 25 Juni 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Denna dag kommer jag aldrig glömma! Bästa dagen i mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.