Hoppa till innehåll

Michael Jackson Död

Rekommendera inlägg

Precis. Inte nog med att alla småungar här saknar respekt för de döda, de talar också gärna illa om saker de aldrig själva upplevt. Michael Jackson var en enorm artist som var känd över hela världen. Endast småungar som inte faktiskt upplevt hans musik i "pre-anklagelse" tiden går och faktiskt tror att han bara var en pedofil.

Och sen att "Han inte producerat musik på 10 år"... Han var 40 för f*n, om han vill lägga av vid den åldern är väl det rimligt? Har man gjort musik i 20 år och blivit världskändis så är man knappast obligerad att fortsätta. Endast idioter går och säger "Nej! Du måste göra mer! Du är en känd artist, du måste göra mer! Fatta j*vla skit, gör musik!". Ta och uppskatta den musik han gjort för f*n.

-.- Småungar har ingen respekt alls nuförtiden, och talar gärna illa om saker de inte har någon egen uppfattning om.

Varför ska man ha respekt för en människa som inte ens vågar stå för sin egen hudfärg och en pedofil som köper sig ur anklagelserna?

Grejen är ju att du inte har bevis för någon av de där anklagelserna. Att man medvetet väljer att se en person negativt när det inte finns konkreta bevis tycker jag är riktigt dåligt.

och ett flertal barn har vittnat mot hans övergrepp.

Tänk ett steg längre, det betyder ju egentligen inte någonting. Han blev friad från anklagelserna, de som vittnade, eller rättare sagt deras föräldrar, var ute efter pengar.

Och sen att han inte var svart eller ville vara mindre svart är ju ingenting. Sjukt många svarta idag använder speciella hudblekningsmedel för att få ljusare hudfärg. Sen ser vi ju på Michaels barn att de också har samma hudtyp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Kontroll

Precis. Inte nog med att alla småungar här saknar respekt för de döda, de talar också gärna illa om saker de aldrig själva upplevt. Michael Jackson var en enorm artist som var känd över hela världen. Endast småungar som inte faktiskt upplevt hans musik i "pre-anklagelse" tiden går och faktiskt tror att han bara var en pedofil.

Och sen att "Han inte producerat musik på 10 år"... Han var 40 för f*n, om han vill lägga av vid den åldern är väl det rimligt? Har man gjort musik i 20 år och blivit världskändis så är man knappast obligerad att fortsätta. Endast idioter går och säger "Nej! Du måste göra mer! Du är en känd artist, du måste göra mer! Fatta j*vla skit, gör musik!". Ta och uppskatta den musik han gjort för f*n.

-.- Småungar har ingen respekt alls nuförtiden, och talar gärna illa om saker de inte har någon egen uppfattning om.

Jag har respekt du vet. Jag TRODDE att han var pedofil men med tanke på att han dömdes oskyldig och med tanke på allt annat i hans liv så tycker jag synd om honom. Kom inte och säg att vi inte har respekt för de döda, för det är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well Frusciante has a point. Micheal Jackson har varit "död" i ett jävligt bra tag nu, han har inte producerat musik på mer än 10 år. För många är han bara känd för att vara pedofil. Om ni nu tyckte om honom såpass mycket kan ni väl ta och lyssna på lite av hans musik eller nått.

Ta reda på fakta, Michael jackson har producerat MYCKET musik de senaste tio åren.

*Dont stop the music till rihanna, var han med och gjorde.

*Skivan Invicible 2001-2002 som är en av de mest sålda skivorna den här årtiondet.

*Han har producerat över 200 låtar till ett kommande album, Akon, Black eyed pease, T-pain, Ne-yo, RedOne (mannen bakom Lady gaga´s hits.) har alla bekräftat att de gjort låtar med Michael jackson till hans kommande album.

Och till den som sade "I afrika dör massor barn varje dag".

Jag lovar dig om ett barn i afrika dör som sålt 750 miljoner album, varit lika omskriven och haft lika stor påverkan på vår kultur och musik som Michael jackson så sörjer jag den personen ochså, tvekar dock.

Att dra den gamla "Barnen i afrika" är så j*vla dumt, Afrika är inte den enda kontinenten där folk dör folk dör hela tiden så vad ska vi göra, helt ignorera det eller skriva en artikel om varenda en kanske?

Nej vi skriver om de som är kändast, dessutom säljer nog "Michael jackson död" mer tidningar än "Jean pierre 78 dog inatt."...

Herregud.

Redigerat av Amaeli
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well Frusciante has a point. Micheal Jackson har varit "död" i ett jävligt bra tag nu, han har inte producerat musik på mer än 10 år. För många är han bara känd för att vara pedofil. Om ni nu tyckte om honom såpass mycket kan ni väl ta och lyssna på lite av hans musik eller nått.

Ta reda på fakta, Michael jackson har producerat MYCKET musik de senaste tio åren.

*Dont stop the music till rihanna, var han med och gjorde.

*Skivan Invicible 2001-2002 som är en av de mest sålda skivorna den här årtiondet.

*Han har producerat över 200 låtar till ett kommande album, Akon, Black eyed pease, T-pain, Ne-yo, RedOne (mannen bakom Lady gaga´s hits.) har alla bekräftat att de gjort låtar med Michael jackson till hans kommande album.

Jag lovar dig om ett barn i afrika dör som sålt 750 miljoner album, varit lika omskriven och haft lika stor påverkan på vår kultur och musik som Michael jackson så sörjer jag den personen ochså, tvekar dock.

Att dra den gamla "Barnen i afrika" är så j*vla dumt, Afrika är inte den enda kontinenten där folk dör folk dör hela tiden så vad ska vi göra, helt ignorera det eller skriva en artikel om varenda en kanske?

Nej vi skriver om de som är kändast, dessutom säljer nog "Michael jackson död" mer tidningar än "Jean pierre 78 dog inatt."...

Herregud.

Such a turn-on :P Äntligen någon som kan tänka. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud.

Där satte du mig på plats >_<

Klart att detta har uppmärksammats, och nej, man kan inte skriva 10 sidor varje dag om varenda människa på hela jorden.

Du och alla andra har rätt, dumt av mig att skriva allt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han höjde kindbenen, fixade läpparna osv, hans ansikte består väl av 60% plast.

Aaaaah! :D

Asså, jag fattar inte varför han gjorde det! :o

Vad vann han på det egentligen?

Han fick inte direkt någon respekt av det och inte såg han klok ut heller!

Men jag gillar honom ändå! MJ var min idol när jag var liten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vafan sörjer ni för, man borde vara glad över att en sån människa kunde ha levat och skrivit musik.

Han har haft ett bra liv, även om han var lite knepig.

Och för att avlsuta detta så är detta ingen att gråta över för det dör barn varannan sekund. Varför inte göra en tråd för dem och sörja?

Kapitalister, desto mer pengar, desto mer värde. >:(

MJ har hjälpt fattiga barn, han har själv sjuka barn utan familjer och med sjukdommar.

Det är en anledning till att gråta för honom, folk försökte förstöra hans liv ändå.

Spred falskarykten för och pressa ut pengar från honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kräver ni att man ska respektera en man som man inte ens ger ett ruttet lingon för?

Han var svart, blev vit, ändrade om sitt ansikte. Han har tillochmed erkänt att han sovit med barn.

Jag säger: smält ner jäveln och gjut honom till lego så barnen kan fortsätta leka med honom.

Han skulle aldrig gjort hudoperationer, för han var populär nog som svart, och av att operera sig fick han hudcancer.

Visst, han gjorde MÅNGA bra saker, och de ska han repspekteras för, men gömmer ni bara de negativa delarna.

Ingen kan bevisa att han våldtog barn, men ingen kan heller bevisa att han INTE gjorde det.

Han förstörde sitt liv, och för att toppa grädden med moset, så kan man säga att han egentligen inte dog själv, han kan ha blivit mördad.

En av hans doktorer han nämligen erkänt att han gav Michael Jackson en spruta innan han dog. En spruta som innehöll en del "droger" som kan ha rusat hans 50-åriga hjärta tills det inte orkade mer, så det la av, därav fick han hjärtinfarkt. Punkt slut.

Obduktionen visar iallafall att han inte blev skjuten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kräver ni att man ska respektera en man som man inte ens ger ett ruttet lingon för?

Han var svart, blev vit, ändrade om sitt ansikte. Han har tillochmed erkänt att han sovit med barn.

Jag säger: smält ner jäveln och gjut honom till lego så barnen kan fortsätta leka med honom.

Han skulle aldrig gjort hudoperationer, för han var populär nog som svart, och av att operera sig fick han hudcancer.

Visst, han gjorde MÅNGA bra saker, och de ska han repspekteras för, men gömmer ni bara de negativa delarna.

Ingen kan bevisa att han våldtog barn, men ingen kan heller bevisa att han INTE gjorde det.

Han förstörde sitt liv, och för att toppa grädden med moset, så kan man säga att han egentligen inte dog själv, han kan ha blivit mördad.

En av hans doktorer han nämligen erkänt att han gav Michael Jackson en spruta innan han dog. En spruta som innehöll en del "droger" som kan ha rusat hans 50-åriga hjärta tills det inte orkade mer, så det la av, därav fick han hjärtinfarkt. Punkt slut.

Obduktionen visar iallafall att han inte blev skjuten.

Om du inte hade läst aftonbladet eller varit så j*vla dum hade det kanske gått att diskutera med dig. KANSKE.

Ingen kan bevisa att du våldtar barn, men inte kan inte heller bevisa att du inte gör det. OMG OMG TECHNO-PEDOFIL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...