Hoppa till innehåll

Michael Jackson Död


 Dela

Rekommendera inlägg

Tror döden är ett ryckte, tror han bara är i koma.

CNN

 

men man har ju begaft han så tänk om hav vaknar upp i graven om han nu fortfarande är i koma

 

aja

har inte varit försjust i han för han opererade sig hela tiden men det är ju sorligt

 

Han är inte begravd ännu, och den där posten gjordes när Michaels död inte var officiellt bekräftad av media.

 

ok

jag trodde att man redan hade begraft han

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tror döden är ett ryckte, tror han bara är i koma.

CNN

men man har ju begaft han så tänk om hav vaknar upp i graven om han nu fortfarande är i koma

 

aja

har inte varit försjust i han för han opererade sig hela tiden men det är ju sorligt

 

man är ganska död när man ligger i graven...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stackarn, han var riktigt bra.

R.I.P Michael.

Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer.

Måste alla dömma Michael efter hans utseende?

 

men i alla fall.

nu kan ju barna vara glada eftersom han kommer att återvinnas till plast, som lego etc. så se det från den ljusa sidan. barnen kommer ha det dubbelt så kul nu. :)

 

Respekt = 0? Har ni inget annat att komma med, då samma skämt dragits säkert 5 gånger i tråden redan. Tror knappast att ni bara har ett sätt att visa vilka respektlösa skitar ni är?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Varför kräver ni att man ska respektera en man som man inte ens ger ett ruttet lingon för?

 

Han var svart, blev vit, ändrade om sitt ansikte. Han har tillochmed erkänt att han sovit med barn.

Jag säger: smält ner jäveln och gjut honom till lego så barnen kan fortsätta leka med honom.

Han skulle aldrig gjort hudoperationer, för han var populär nog som svart, och av att operera sig fick han hudcancer.

 

Visst, han gjorde MÅNGA bra saker, och de ska han repspekteras för, men gömmer ni bara de negativa delarna.

Ingen kan bevisa att han våldtog barn, men ingen kan heller bevisa att han INTE gjorde det.

 

Han förstörde sitt liv, och för att toppa grädden med moset, så kan man säga att han egentligen inte dog själv, han kan ha blivit mördad.

 

En av hans doktorer han nämligen erkänt att han gav Michael Jackson en spruta innan han dog. En spruta som innehöll en del "droger" som kan ha rusat hans 50-åriga hjärta tills det inte orkade mer, så det la av, därav fick han hjärtinfarkt. Punkt slut.

 

Obduktionen visar iallafall att han inte blev skjuten.

Om du inte hade läst aftonbladet eller varit så j*vla dum hade det kanske gått att diskutera med dig. KANSKE.

 

Ingen kan bevisa att du våldtar barn, men inte kan inte heller bevisa att du inte gör det. OMG OMG TECHNO-PEDOFIL!

 

Ingen kan bevisa att du har det heller.

 

P12:or som missar poängen ftw.

 

Eh? Nej.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Jag såg på någon löpsedel att han skulle begravas utan hjärna!?

Är det någon annan här som kan förklara lite om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Jag tror allt är en konspiration! Han kommer hoppa upp på någon random pop konsert och säga "Who's bad?"

Haha fan vad skönt om han skulle göra det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kräver ni att man ska respektera en man som man inte ens ger ett ruttet lingon för?

 

Han var svart, blev vit, ändrade om sitt ansikte. Han har tillochmed erkänt att han sovit med barn.

Jag säger: smält ner jäveln och gjut honom till lego så barnen kan fortsätta leka med honom.

Han skulle aldrig gjort hudoperationer, för han var populär nog som svart, och av att operera sig fick han hudcancer.

 

Visst, han gjorde MÅNGA bra saker, och de ska han repspekteras för, men gömmer ni bara de negativa delarna.

Ingen kan bevisa att han våldtog barn, men ingen kan heller bevisa att han INTE gjorde det.

 

Han förstörde sitt liv, och för att toppa grädden med moset, så kan man säga att han egentligen inte dog själv, han kan ha blivit mördad.

 

En av hans doktorer han nämligen erkänt att han gav Michael Jackson en spruta innan han dog. En spruta som innehöll en del "droger" som kan ha rusat hans 50-åriga hjärta tills det inte orkade mer, så det la av, därav fick han hjärtinfarkt. Punkt slut.

 

Obduktionen visar iallafall att han inte blev skjuten.

Om du inte hade läst aftonbladet eller varit så j*vla dum hade det kanske gått att diskutera med dig. KANSKE.

 

Ingen kan bevisa att du våldtar barn, men inte kan inte heller bevisa att du inte gör det. OMG OMG TECHNO-PEDOFIL!

 

Ingen kan bevisa att du har det heller.

P12:or som missar poängen ftw.

 

Eh? Nej.

 

Du missade poängen med sjutton mil, JO. Eller var det något mer du ville komma med? Ett inlägg på två ord säger väldigt mycket.

 

EmoNerdChild: Förklaring ligger i att en kvällstidning skrev det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han var ju HUR jä*la BRA SOM HELST HUR KAN DU SÄGA BÄSTA DAN I MITT LIV??

 

Han vart ju falskt anklagad av några jä*la familjer.

 

När han var barn så blev ju han slagen och hotad om han inte uppträdde av sin pappa.

 

Sen tvingade hans pappa honom att operera sig vit så att han skulle få rasistiska fans också.

 

Han var nog aldrig lycklig i hela sitt liv...

 

Sen började han ta piller av all stress.

 

Sen dog han av hjärtstillestånd.

 

Nu kommer våra barn bara minnas honom som en rolig liten pedofil som var galen och vit som ett lakan och skratta åt han... :(

post-87266-1246886606_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han var ju HUR jä*la BRA SOM HELST HUR KAN DU SÄGA BÄSTA DAN I MITT LIV??

 

Han vart ju falskt anklagad av några jä*la familjer.

 

När han var barn så blev ju han slagen och hotad om han inte uppträdde av sin pappa.

 

Sen tvingade hans pappa honom att operera sig vit så att han skulle få rasistiska fans också.

 

Han var nog aldrig lycklig i hela sitt liv...

 

Sen började han ta piller av all stress.

 

Sen dog han av hjärtstillestånd.

 

Nu kommer våra barn bara minnas honom som en rolig liten pedofil som var galen och vit som ett lakan och skratta åt han... :(

Någon som läst för mycket skvallerpress?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Han var ju HUR jä*la BRA SOM HELST HUR KAN DU SÄGA BÄSTA DAN I MITT LIV??

 

Han vart ju falskt anklagad av några jä*la familjer.

 

När han var barn så blev ju han slagen och hotad om han inte uppträdde av sin pappa.

 

Sen tvingade hans pappa honom att operera sig vit så att han skulle få rasistiska fans också.

 

Han var nog aldrig lycklig i hela sitt liv...

 

Sen började han ta piller av all stress.

 

Sen dog han av hjärtstillestånd.

 

Nu kommer våra barn bara minnas honom som en rolig liten pedofil som var galen och vit som ett lakan och skratta åt han... :(

Jag minns han som the king of pop

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Jag citerar mig själv från 9tails.se, skrivet den 26e Juni.

 

 

"Fan.. Michael Jackson dog ju. Först dog han, sen låg han i koma (enligt CNN) sen dog han. Så jävla synd för han är störst genom tiderna och det är bara okunniga idioter (Folk i min ålder hänvisar jag till då.) som säger: haha, rätt åt pedofiljeaveln!!1

 

Musiken är massa bäst.

Han har lyckats och kommer föralltid vara bäst.

 

25:e Juni 23.59 2009. kommer jag aldrig glömma vad jag gjorde ~

 

Dumt att Farrah Fawcett dog igår också. Men on hade iofs cancer..

Such a shame that he died.

 

Har lyssnat på honom sedan jag var ca 4-5 år och HIStory var den första skivan jag hade. Jag fick mess av syrran att han var död runt kvart i midnatt och sprang då upp och sen satt vi och uppdaterade cnn, bbc, aftonbladet och tmz tills det fastställdes runt tio över ett att han verkligen var död. Just att han bara blev 50 år och dog så hastigt.

 

Han var en mytomspunnen man och det var inte helt kul att se att han gick från knubbig mörk till pinnsmal vit. (Nej, inget rasistiskt ifall någon skulle ta illa vid sig, jag är antinazis och antirasse så det finns tamig fan inte.) Han må ha gjort ett antal operationer, men vilken jävla hollywood-kärring gör inte det idag? :P Att han led av Vitiligo eller om han blekte hyn på grund av att han inte gillade svarta lär vi inte få reda på. Men att han var en konstig man påverkar ju inte att han gjort fantastisk musik.

 

Detta är helt sjukt och fyfan, om jag knarkat hans låtar innan kommer det inte vara ens en fis i rymden mot vad jag lär göra nu. Han är ett fenomen inom musik, det bör resas statyer till hans ära för ingen har gjort så mycket som honom.

 

Nuförtiden hittar man kanske 1 , max 2 asbra låtar per skiva av kända artister. På hans är det minst 5 per skiva.

Låt honom vila i frid, stressen i samarbete med piller knäckte denne legend.

Rest In Peace Michael Jackson.

 

Han är inte bara the king of pop. Han är the king of kings."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...