Hoppa till innehåll

Michael Jackson Död


 Dela

Rekommendera inlägg

Stackarn, han var riktigt bra.

R.I.P Michael.

Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer.

HAHAHA ÄR DU STÖRD ?!

Dömer du bara efter utseendet ?

Äckel

 

Haha, är du störd? Dömer du endast efter musiksmak?

 

Nejmen jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på Michael. Inte min musiksmak, men visst är vissa gamla låtar bra. Synd bara att han var tvungen att succesivt förvandla sig till ett cirkus freak på senare år.

 

Ugh, jag förstår inte varför folk dömer andra efter deras utseende - Visst, kanske inte er musiksmak, då behöver ni ju inte älska honom, men att välja att hata honom pga hans utseende är ju ganska lågt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Darkshiver

Det är det som skiljer kloka människor från getterna?

Utseendet spelar ingen roll egentligen. Bara med vissa artister som säljer på grund av namnet eller utseendet (Paris Hilton).

Michael Jackson sålde på grund av sin musik oavsett hur han såg ut ju! Det är tecken på hur stor en artist är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stackarn, han var riktigt bra.

R.I.P Michael.

Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer.

HAHAHA ÄR DU STÖRD ?!

Dömer du bara efter utseendet ?

Äckel

Haha, är du störd? Dömer du endast efter musiksmak?

 

Nejmen jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på Michael. Inte min musiksmak, men visst är vissa gamla låtar bra. Synd bara att han var tvungen att succesivt förvandla sig till ett cirkus freak på senare år.

 

Ugh, jag förstår inte varför folk dömer andra efter deras utseende - Visst, kanske inte er musiksmak, då behöver ni ju inte älska honom, men att välja att hata honom pga hans utseende är ju ganska lågt.

 

tror han opererade han sig för han hade dålig självkänsla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa säger att han hade hud cancer - men det tror inte jag på.

Tror helt enkelt att han ville vara normal, han ville vara som alla "andra" och därför opererade han sig, tror att han ville vara vit? Något sånt har jag hört talats om iaf. :)

På den tiden var det ju fortfarande mycket rasism i media branschen - Modeller, skådespelare mm blekte huden med olika medel för att se ljusare ut (Görs fortfarande av många). Skulle inte förvåna mig om det var vad han gjorde, men inte fan bryr jag mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm,jo han var en riktig höjdare men jag har aldrig riktigt fastnat för den musik genren. Det är ju synd att han dog han var ju dagens-generations elvis presley. Men om jag ska vara ärlig så är jag inte ett dugg förvånad. Man kunde ju nästan förutspå att kroppen skulle kollapsa i förtid. Så kan det gå när människan leker gud för mycket....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu misstänker polisen att den jävlen blev mördad också. Tydligen så fick han en viss "drog" innan han dog, och enligt Latoya Jackson så var Michael värd mer än död.

 

Det låter som en hel hög med B.S.

 

Han är död, gjort är gjort. Gråtande får honom inte att komma tillbaka, inte total respeklöshet heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu misstänker polisen att den jävlen blev mördad också. Tydligen så fick han en viss "drog" innan han dog, och enligt Latoya Jackson så var Michael värd mer än död.

 

Det låter som en hel hög med B.S.

 

Han är död, gjort är gjort. Gråtande får honom inte att komma tillbaka, inte total respeklöshet heller.

 

Du har lyckats att göra det igen, TechnoFailer.

 

 

Varför är han en jävel enligt dig? Har han gjort dig något? Nä. Sluta whina för att du aldrig kommer bli lika stor som honom.

 

Ja han är död, men säkerligen inte mördad, och vi vet ju redan vad du tycker om döda..Du behöver inte förnedra dig själv igen tycker jag.

 

-

 

 

Nu har det kommit teorier om att han började missbruka smärtstillande medel efter 1984, då hans hår började brinna när han skulle spela in en reklam för Pepsi. Nu på äldre dar har han ju burit peruk också, om han inte plattar sitt hår varenda dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du slutar då aldrig att förvåna mig, Darkshiver. :rolleyes:

Alltid när jag skriver som jag tycker som kommer du och glappa med käften. Jag skriver vad jag tycker, och till skillnad från sig så står jag för det.

 

Michael Jackson var otroligt populär, ja, men det täcker inte allt det negativa han gjort.

Man kan hålla på och tjafsa gur mycket som helst huruvida han våltdog barn eller inte.

 

Latoya tror att det var en konspiration runt Michael, och blir inte förvånad om det faktiskt stämmer.

Han var bra, hade jävligt många bra låtar, det erkänner jag, men det var HAN som jag inte gillade.

 

Jag känner dock viss medlidande för honom under hans tuffa uppväxt, med pappan som misshandlade honom. Det är inte mer än rätt att pappan inte ska ha något av MJ's pengar.

 

Det finns en sak jag inte fattar, och det är: Varför ska man gråta när någon dör? Gråtande får en inte att komma tillbaka och inte fan märker den döde om man gråter eller inte.

 

Han är död, gjort är gjort, men han kommer ändå bli ihågkommen som den största Pop-idolen som någonsin levat. Det har han verkligen förtjänat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...