Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Andra 50-åriga kändisen som dör denna vecka : ((( http://www.facepunch.com/showthread.php?t=762042 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Vem var denne man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) :o Den skönaste och mest populära reklam-figuren! Headlines för hans död är ju nästan större än de för MJs död xD Edit: Fel länk :P Redigerat 28 Juni 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Aja, jag kände inte till honom så jag bryr mig inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Jag som precis tänkte göra en sån här tråd. :( RIP Billy Mays Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 RIP. Han vart ascool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 RIP. Han vart ascool. Hmm, Rest in Peace or Rest in Pee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Kände inte till micheal jackson så jag bryr mig inte. rip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Kände inte till micheal jackson så jag bryr mig inte. rip Fel tråd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 RIP. Han vart ascool. Hmm, Rest in Peace or Rest in Pee? Borde du väl lista ut själv i sammanhanget han säger det?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 RIP. Han vart ascool. Hmm, Rest in Peace or Rest in Pee? Rest in peace, jag skrev ju att han var cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Oh noes. :( En Youtube Poop-tragedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.