the360turn Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 sök på the worlds hardest game på google och klicka på någon hemmsida. i spelet är man en röd fyrkant och man ska samla en massa gula bollar och sa upp för blå bollar det låter ganska lät men när man e nybörjare är det fett svårt. det finns hacks jag anvende det en gång och då fick jag 0 deats och kom först på highscores jag tycker spelet är bra för att vara ett internet spel jag tycker okså att ni alla ska prova det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Kul hur alla slänger in sina trådar i "allmänt", vad trådens syfte än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Mycket roligare om man fuskar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 annars är "the impossible quiz" eller vad det heter jävligt svårt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Här har ni direkt länkar till spelet: Worlds Hardest Game 1: www.addictinggames.com/theworldshardestgame.html Worlds Hardest Game 2: www.addictinggames.com/theworldshardestgame2.html Spelet är väl kul när man inte har något att göra, bra tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Spelade första spelet nyss, gav upp vid nivå/level 8 då jag skulle äta! Ska spela 2an snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.