swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Är det någon annan här på Fuska.se som kollar på tv-serien The Big Bang Theory, som går på kanal 5, vardagar kl 18:30? Det är en Amerikans SitCom med huvudpersonerna Leonard (Johnny Galecki, Sheldon (Jim Parsons), Howard (Simon Helberg), Rajesh (Kunal Nayyar) och den enda lite normala Penny som spelas av Kaley Cuoco. Redigerat 8 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 07:00 :zzz: Nej jag har aldrig sätt den, något du rekommenderar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Sitcom om nördar slår aldrig fel. :) och går det inte 18:30? :o Redigerat 7 Juli 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Oj da, jag menar inte 7 pa morgonen, menar pa kvallen. Hmm, kanske gar 18:30. Kommer inte ihag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag brukar titta på det, och det är 18.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag brukar titta på det, och det är 18.30. Ok, har andrat tiden i forsta inlagget nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Riktigt rolig serie imo, rekommenderas (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Redan sett båda säsongerna (H) SHELDON (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Redan sett båda säsongerna (H) SHELDON (L) SHELDON (L) "Formell protest" "Informell Protest" Deras Physics Bowl är så jävla king. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Har aldrig sett det. Min pappa älskar det, han fyllde år igår och fick en säsong med det på DVD. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag har sett det, och jag tycker det är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Redan sett båda säsongerna (H) SHELDON (L) SHELDON (L) "Formell protest" "Informell Protest" Deras Physics Bowl är så jävla king. Sheldon äger ^^ Sett hans leénde? Påminner lite om Rowan Atkinson's ^^ Redigerat 9 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.