fag Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Sett på det några gånger, inget jag följer men roligt att se på ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Riktigt bra serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 jodå sett den några gånger :P han Sheldon e ju helt sjuk xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 jodå sett den några gånger :P han Sheldon e ju helt sjuk xD Japp, det är det som e så jä*la kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 :cool: ^_^ BÄST ;| : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 En av de bästa serierna på TV B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 En av de bästa serierna på TV B) Japp, är det någon som vet när den kom ut? Har några andra säsonger gått förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Började se ett avsnitt när min mamma och pappa såg på det, gillade det verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 har zappat förbi det nån gång, såg inte så tilltalande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) har zappat förbi det nån gång, såg inte så tilltalande ut Ok!? Jag börjar få lite dåligt med tv serier i hjärnan. Vet ni några bra som går just nu (den här månaden), och isåfall vilken tid, och vilken kanal? Redigerat 23 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.