JosJuice Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Håller på att läsa igenom alla Harry Potter-böckerna igen. Är på trean just nu. Citera
AntonR Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Jag gillar äventyr och fantasy! Jag har läst alla Harry Potter- och Vargbröder-böcker (som finns för tillfället). Nu lyssnar jag på Sagan om Ringen-böckerna (jag har ljudböckerna). Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Har läst alla HP och Sagan om ringen böcker, alla av Stieg Larsson. Jag gillar deckare och lite fantasy aktiga böcker. Citera
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Gillar ni fantasy borde ni läsa Den Oändliga Historien, helt fantastisk bok. Citera
Northwest Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Dödligt Angrepp,miniubåtsräden mot slagskeppet Tirpitz Citera
Aircondition Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Män som hatar kvinnor is going down. Citera
Musten Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Läste Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson för ett år sen. Precis börjat med andra delen; Flickan som lekte med elden. Citera
Symptom Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 den gamle och havet av ernest hemingway Citera
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Stieg Larssons böcker är också väldigt bra, får jag hålla med om. :D Citera
fishmaster Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 A Song of Ice and Fire: -- A Game of Thrones, -- A Clash of Kings, -- A Storm of Swords, -- A Feast for Crows Warcraft: The Sunwell Trilogy (manga) -- Dragon Hunt -- Shadows of Ice -- Ghostlands War of the Ancients: -- The Well of Eternity -- The Demon Soul -- The Sundering Archive (stand-alone) : -- Day of the Dragon -- Lord of the Clans -- The Last Guardian -- Of Blood and Honor -- Rise of the Horde Serier: Sagan om Ringen Harry Potter (självklart.) Stephen Kings The Dark Tower -- The Gunslinger -- The Drawing of the Three -- The Waste Lands Lär därefter köpa resten; -- Wizard and Glass -- Wolves of the Calla -- Song of Susannah -- The Dark Tower Richard Dawkins Illusionen om Gud (såklart) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.