JosJuice Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Håller på att läsa igenom alla Harry Potter-böckerna igen. Är på trean just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag gillar äventyr och fantasy! Jag har läst alla Harry Potter- och Vargbröder-böcker (som finns för tillfället). Nu lyssnar jag på Sagan om Ringen-böckerna (jag har ljudböckerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Har läst alla HP och Sagan om ringen böcker, alla av Stieg Larsson. Jag gillar deckare och lite fantasy aktiga böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gillar ni fantasy borde ni läsa Den Oändliga Historien, helt fantastisk bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Dödligt Angrepp,miniubåtsräden mot slagskeppet Tirpitz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Män som hatar kvinnor is going down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Läste Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson för ett år sen. Precis börjat med andra delen; Flickan som lekte med elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 den gamle och havet av ernest hemingway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Stieg Larssons böcker är också väldigt bra, får jag hålla med om. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 A Song of Ice and Fire: -- A Game of Thrones, -- A Clash of Kings, -- A Storm of Swords, -- A Feast for Crows Warcraft: The Sunwell Trilogy (manga) -- Dragon Hunt -- Shadows of Ice -- Ghostlands War of the Ancients: -- The Well of Eternity -- The Demon Soul -- The Sundering Archive (stand-alone) : -- Day of the Dragon -- Lord of the Clans -- The Last Guardian -- Of Blood and Honor -- Rise of the Horde Serier: Sagan om Ringen Harry Potter (självklart.) Stephen Kings The Dark Tower -- The Gunslinger -- The Drawing of the Three -- The Waste Lands Lär därefter köpa resten; -- Wizard and Glass -- Wolves of the Calla -- Song of Susannah -- The Dark Tower Richard Dawkins Illusionen om Gud (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Kalle Ankas Pocket. ♥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Änglar och Demoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.