admin Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Allt lutar åt i natt just nu. Uppstod en del problem under dagen som jag fick ta hand om istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Allt lutar åt i natt just nu. Uppstod en del problem under dagen som jag fick ta hand om istället.Okej, tack för informationen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Nu är nyhetsbrevet skickat, men det kan ta upptill några timmar innan alla har fått det. Desto högre medlemsnummer, desto längre får ni vänta. Tänk på ifall ni har en korrekt e-postadress men ändå inte får nyhetsbrevet så kolla er skräppost-mapp eller liknande. Skulle någon ändå inte få det, så ändra e-postadress till en som fungerar bättre så slipper du/ni missa nyhetsbrevet nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Uhm, kallar du detta kväll? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Skrev ju natt i senaste meddelandet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Oj, det såg jag inte :P Jaja, har väl det där meddelandet när jag vaknar imorgon. Jag är också glad att mitt skin ändrades nu. Tyckte inte om det nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Wohoo! Jag har det nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Jag har inte fått det än. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Jag har inte fått det än. :(Inte jag heller :s EDIT: Fick det nu, kollade på fel mailadress xD EDIT 2: Det nya skinnet är ju najs :P Redigerat 14 Juli 2009 av CookieMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 (redigerat) Jag klickade på länken men råkade uppdatera sidan så jag han ej läsa vad som stod. Vad skulle man göra efter att man klickat på länken? Redigerat 9 Oktober 2010 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Onödig bump, att läsa när tråden skapades. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg