Gamefredrik Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hej, Tänker börja spela Wow och jag undrar om ni kan ge nå tips så som Server, Ras, klass, specs osv vore toppen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Vissa raser passar bättre till vissa klasser. Välj en Normal server för dom är lättast att börja på. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hm, tycker Warriors är ez, Tauren lr Orc på hordesidan,,, Paladin är overpower, lätta att levla osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hm, tycker Warriors är ez, Tauren lr Orc på hordesidan,,, Paladin är overpower, lätta att levla osv Framför allt enkla att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Server spelar ingen roll enligt mig. Normal servrar är lättast att börja på, fast sen i framtiden när du är i högre lvl så är det roligare på en PvP server tycker jag. Så mitt råd är att välja en PvP server för det är roligast :) Ras och klass är ju bara vad man vill spela och känner för.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har ni nå tips om hur man kan tjäna guld.. jag tycker det ser ut som att man lär spara mycket tills man får råd med ett mount? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Nelf druid (Y) Sen guld är det bara att börja med proffesions direkt, t.ex. Herbalism så har du råd med mountet på bara en kort stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har ni nå tips om hur man kan tjäna guld.. jag tycker det ser ut som att man lär spara mycket tills man får råd med ett mount? :huh:Det är lugnt, nästa patch kan du köpa mount för 6% av det originala värdet, YaY woo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har ni nå tips om hur man kan tjäna guld.. jag tycker det ser ut som att man lär spara mycket tills man får råd med ett mount? :huh: Levela som vanligt och sälj all cloth på AH så behöver du inte oroa dig för att inte ha råd med mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Bästa tipset för att tjäna pengar är att aldrig köpa nåt, jag har fått ihop nästan 24000g som jag inte har något att göra med eftersom jag aldrig köper nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Några kanske tycker att jag talar BS nu, Men mitt tips att tjäna pengar på är enchanting.. disenchanta alla drops du får & inte vill ha. Sälj det du får & tjäna rejält :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Hm, nybörjare, låt mig se. Ras: Tauren Klass: Warrior Professions: Enchanting och skinning. (Enkelt att skilla när man levlar). Redigerat 14 Juli 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg