Hoppa till innehåll

Vilket Ska Jag Köpa?


arrmando
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

garone - har du spelat något av de speln du säger nej på då? eller säger du det bara för namnets skull?

 

Alla förutom HP och GH, jag kollade istället på recensioner och HP fick 4/10 och GH fick 6/10 = inte värt ett köp

 

Du är ju smart du, det är 3 spel han snackar om när han skriver "har du spelat något av de speln du säger nej på då?" och sedan svarar du med att du spelat alla när du spelat ett, hur jävla dum får man vara! Nej gör något annat än att försöka förstöra det svenska språket för andra din apa (syftar då på din signatur som är så vackert skriven <3).

 

Ok, jag råkade läsa det som "har du spelet något av de spelen?" och du börjar flama mig? Asså, gå och dö ditt livlösa missfoster. Sådana som du ska fan inte vara på internet. Och att kalla dig apa vore elakt mot alla världens apor. Orsaken att jag sade nej på GH och HP var att de fick dåliga recensioner ( 4/10 och 6/10 ) och det tycker jag är orsak nog att avråda någon från att köpa dem. Jag gissar på att du är någon slags Harry Potter fanboy och dampade loss när jag sa att det inte var värt att köpa

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

garone - har du spelat något av de speln du säger nej på då? eller säger du det bara för namnets skull?

 

Alla förutom HP och GH, jag kollade istället på recensioner och HP fick 4/10 och GH fick 6/10 = inte värt ett köp

 

Du är ju smart du, det är 3 spel han snackar om när han skriver "har du spelat något av de speln du säger nej på då?" och sedan svarar du med att du spelat alla när du spelat ett, hur jävla dum får man vara! Nej gör något annat än att försöka förstöra det svenska språket för andra din apa (syftar då på din signatur som är så vackert skriven <3).

 

:meddum: Formulera dina inlägg lite bättre, och när du ändå håller på kan du väl också säga något smart, bara som en bonus liksom.

 

Frågan Uone försökte fråga var ifall Garone tog för givet att spelen skulle vara dåliga på grund av namnen spelen hade.

Och sagt som gjort har Garone svarat och förklarat sitt tidigare påstående om vilket spel Arrmando borde köpa. Förklaringen var att han hade gjort sin hemläxa och HP & GH var inte värt de pengar de säljs för.

Sedan kan jag gissa på att han som alla andra inte litar på film baserade spel därför att 9 gånger av 10 är sådana spel dåliga, eller inte alltid färdiga när de släpps. Vilket var rätt beslut för att Terminator Salvation spelet är otroligt kort och inte ger valuta för pengarna du skulle spändera spelet på.

 

PS: Seriöst nu, varför skriva sådana inlägg på ett forum, varför bli arg och uppretad över något så otroligt obetydligt i verkligheten. Fan get a grip man..

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag skaffat Killzone 2 och det är det bästa spelet jag spelat! och nu som UOne sa att jag ska tänka på Battlefield 1943. Där säger jag Nja. jag hämtade en trail på Battlefield 1943 och jag tycker det inte är så kul men jag vet ej kanske hela spelet är roligare. Men jag vet ej vilket då jag ska skaffa COD WAW eller Battlefield 1943 vilket tyvker ni är bäst av dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag skaffat Killzone 2 och det är det bästa spelet jag spelat! och nu som UOne sa att jag ska tänka på Battlefield 1943. Där säger jag Nja. jag hämtade en trail på Battlefield 1943 och jag tycker det inte är så kul men jag vet ej kanske hela spelet är roligare. Men jag vet ej vilket då jag ska skaffa COD WAW eller Battlefield 1943 vilket tyvker ni är bäst av dom?

CoD: WaW, men om jag vore du så skulle jag skaffa WaW till datorn istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...