Rhino Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej jag undrar vilken internet läsare liksom som är snabbast. bland alla som finns. internet suger verkligen. och det är segt. skulle vara schyst om någon kunde säga vilken som är snabbast av ALLA. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Personligen tycker jag Firefox är snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag har den redan.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Internet Explorer har länge varit nästintill värdelös. Vet inte hur mycket bättre det blivit med version 8, men jag tror inte på den. Firefox har allt jag kräver av en webbläsare. Dock känns den lite halvslö ibland, men inte i närheten av IE7 och tidigare versioner har gjort. Opera och Chrome ska båda vara ruskigt snabba. Opera har jag provat och den känns kvick, dock saknar den saker som jag anser viktiga för att snabba upp ytterligare och det är en lite mer avancerad adblockerfunktion. Chrome och IE saknar detta med vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 firefox. men det tar ju tid att ladda all reklam och så på sidorna. hur får man bort det? NoScript eller vad det heter va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 firefox. men det tar ju tid att ladda all reklam och så på sidorna. hur får man bort det? NoScript eller vad det heter va? Jag använder Adblock Plus (gratis tillägg), funkar bra förutom på vista för mig. Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?Google Chrome är ganska schysst, förutom google får reda på alla sidor du besöker osv. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?Pc För alla har testat chrome. och de sa att det är inte märkbart snabbare än Fx.men säker va den iaf, fast tror ändå att FX e bättre på allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?safari är den snabbaste, men också den minst säkra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 IE8 är ganska OK faktiskt. Men tror inte jag kommer ladda ned någonting mer(Webbläsare). Använt FF sen något år tillbaka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Firefox, Google Chrome är rätt snabb men inte lika snabb som FF och Google Chrome ser för jävlig ut. Opera är rätt najs, använde det ett tag för Firefox gick inte att installera just då. Safari och IE är bara dåliga. Så Firefox tycker jag är bäst och snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 @OP Vad gör du på internet om det suger så mycket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.