Hoppa till innehåll

Internet? Firefox?!


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Internet Explorer har länge varit nästintill värdelös. Vet inte hur mycket bättre det blivit med version 8, men jag tror inte på den.

 

Firefox har allt jag kräver av en webbläsare. Dock känns den lite halvslö ibland, men inte i närheten av IE7 och tidigare versioner har gjort.

 

Opera och Chrome ska båda vara ruskigt snabba. Opera har jag provat och den känns kvick, dock saknar den saker som jag anser viktiga för att snabba upp ytterligare och det är en lite mer avancerad adblockerfunktion. Chrome och IE saknar detta med vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

firefox. men det tar ju tid att ladda all reklam och så på sidorna. hur får man bort det? NoScript eller vad det heter va?

Jag använder Adblock Plus (gratis tillägg), funkar bra förutom på vista för mig.

 

 

Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?
Google Chrome är ganska schysst, förutom google får reda på alla sidor du besöker osv. :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?

Pc För alla har testat chrome. och de sa att det är inte märkbart snabbare än Fx.men säker va den iaf, fast tror ändå att FX e bättre på allt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firefox, Google Chrome är rätt snabb men inte lika snabb som FF och Google Chrome ser för jävlig ut.

Opera är rätt najs, använde det ett tag för Firefox gick inte att installera just då. Safari och IE är bara dåliga.

 

Så Firefox tycker jag är bäst och snabbast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...