MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Firefox, Google Chrome är rätt snabb men inte lika snabb som FF och Google Chrome ser för jävlig ut. Opera är rätt najs, använde det ett tag för Firefox gick inte att installera just då. Safari och IE är bara dåliga. Så Firefox tycker jag är bäst och snabbast. Google Chrome är snabbare än Firefox, fast jag förstår hur du menar :P Chrome är snabb och ful, Safari är lite snabbare och fulare, IE7 får klockorna att stanna och IE8 är helt okej, eller a, det krashar hela tiden för mig, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 @OP Vad gör du på internet om det suger så mycket då? Kan ha menat "Internet Explorer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) har testat IE8 nu till XP och det är mkt snabbare än IE7. känns lite som FX som jag har till min nya dator. Redigerat 17 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 så vad är bäst då? Firefox? Safari? Chrome? Opera? Internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Många benchmarks säger olika, men Safari, Firefox, Opera ligger ganska nära varandra. Men vi snackar oftast millisekunder. Efter allt handlar det om mycket mer än bara hastigheten. Jag tycker personligen att Firefox är bäst. Många addons och lätt att konfigurera. Redigerat 19 Juli 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Här har ni lite resultat från tester som visar olika moment en webbläsare kan behöva klara av. http://service.futuremark.com/peacekeeper/...atistics.action Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Personligen gillar jag mest FireFox. Jag tycker att den både är snabbast och har alla nödvändiga inställningar som jag tycker att man behöver :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Safari är snabbast men det känns lite krångligt så jag gillar firefox mest :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Gillar firefox och har använt det i flera år gillar att man kan ha mkt add ons och teman osv. Sen känns den ganska snabb fast har dock haft mycket mer problem med FF sen v. 3.0 kom innan hade jag inga problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Gillar firefox och har använt det i flera år gillar att man kan ha mkt add ons och teman osv. Sen känns den ganska snabb fast har dock haft mycket mer problem med FF sen v. 3.0 kom innan hade jag inga problem alls.samma, fått mkt mer problem nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 IE 8 Är MYCKET segare än 7:an. Provade Firefox idag och blev förälskad direkt :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Gillar firefox och har använt det i flera år gillar att man kan ha mkt add ons och teman osv. Sen känns den ganska snabb fast har dock haft mycket mer problem med FF sen v. 3.0 kom innan hade jag inga problem alls.Hur får man teman och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.