D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) jag är på jakt efter ett nytt FPS spel nu men jag vet inte ngt bra direkt. :( Senaste spelet jag köpte var call of Duty World At War - vilket jag tyckte var kul i för 30 timmar sen hade man låst upp det mesta.. Spel som jag fortfarande spelar är BFV(Battlefield Vietnam). nu söker jag efter ett nytt spel som kanske kan ersätta det spelet. så om ni vet ngt spel så säg till. lite trist att lira BF nu efter att ha gjort det i 1500 timmar... Edit* kan Fuel Of War vara ngt bra spel att köpa? isåfall finns det på Demo man kan få testa det på? Oops! spelena ska vara till PC. Redigerat 15 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 jag är på jakt efter ett nytt FPS spel nu men jag vet inte ngt bra direkt. :( Senaste spelet jag köpte var call of Duty World At War - vilket jag tyckte var kul i för 30 timmar sen hade man låst upp det mesta.. Spel som jag fortfarande spelar är BFV(Battlefield Vietnam). nu söker jag efter ett nytt spel som kanske kan ersätta det spelet. så om ni vet ngt spel så säg till. lite trist att lira BF nu efter att ha gjort det i 1500 timmar... Edit* kan Fuel Of War vara ngt bra spel att köpa? isåfall finns det på Demo man kan få testa det på? Oops! spelena ska vara till PC. Har du testat Bioshock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) nej. finns det Demo till det spelet eller? btw: går det spela multiplayer? Redigerat 15 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 nej. finns det Demo till det spelet eller? btw: går det spela multiplayer? Ja, det finns ett demo. Och nej - ingen multiplayer tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 F.E.A.R/F.E.A.R 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 http://www.gameogre.com/shooters.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) nej. finns det Demo till det spelet eller? btw: går det spela multiplayer? Ja, det finns ett demo. Och nej - ingen multiplayer tyvärr ah ok :/ då vet jag inte... dom som jag tänker på nu är. Crisis FarCry Left 4 Dead då har jag en fråga om de. går det att spela dom som multiplayer? Redigerat 15 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 nej. finns det Demo till det spelet eller? btw: går det spela multiplayer? Ja, det finns ett demo. Och nej - ingen multiplayer tyvärr ah ok :/ då vet jag inte... dom som jag tänker på nu är. Crisis FarCry Left 4 Dead då har jag en fråga om de. går det att spela dom som multiplayer? Alla tre har multiplayer, men om jag vore du så skulle jag satsat på Left 4 Dead eftersom det är meningen att man ska spela multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 har fått höra om STALKER nu :ooo verkar som ett bra spel. är det multiplayer på deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 har fått höra om STALKER nu :ooo verkar som ett bra spel. är det multiplayer på deT? Riktigt bra single-player men kass multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Left 4 Dead eller Vietkong(lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 iaf då- left4dead Vietknog STALKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.