Nacke3000 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Det gjorde dom när jag scrollade spel på pricerunner. Jag scrollade förbi hanna montana och den kostade lika mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Den här screencapade jag för ett tag sen. Elgiganten är mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Tror jag ska köpa en... :DJaa, juice är ju faktiskt riktigt gott -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Den här screencapade jag för ett tag sen. Elgiganten är mysko. Så juicepressen kostar över 100 miljoner inklusive frakt lol! Undrar om någon köpte det för samma pris och sen gick den sönder första gången man provar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Haha! Kan inte någon skicka in något roligt kundbetyg på den? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 "Logga in eller registrera dig." JA!? OCH VART FAN REGISTRERAR MAN SIG! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 https://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....x1h0000MdjWkfj- där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Haha! Kan inte någon skicka in något roligt kundbetyg på den? :lol:Tänker mig att det står:"Det blir riktigt god juice, men den var en aning dyr. Jag menar, den var inte värd 999 miljoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Sätt ingen press på mig... :( Men iaf, fail på Elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Har även sett, just från Elgiganten, Halo 3 för 99 999 kr ^^ Dock finns inte det just nu (tror jag). Något allvarligt fel på den hemsidan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Screen? När jag kolla så kosta halo 3, 399 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Humor i toppklass :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.