Lynott Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 För er som har missat världens läskigaste spel så visar jag det nu igen till er! http://www.hotel626.com Man styr med musen, regga er med eran email adress och logga in, Ni ska spela ensamma i ett mörkt rum, helst på kvällen. Eftersom det är ett hotel så går det endast att spela mellan 18.00-06.00 men om klockan är mellan 06.00-18.00 så kan ni bara ställa om eran dator klocka till typ 18.30 så funkar det! Har't kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Det är så jävla usch asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 testar i kväll ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Googlade bilder och det såg fett kul ut :-) Måste pröva det sen x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) Testade förra året,hade tänkt göra en tråd om det någon gång. Har klarat alla delar förutom "spoiler" psykopaten Var riktigt kul när jag var hemma hos en kompis på kvällen och skulle visa det där,bangade innan jag ens hade hunnit skriva in emailen :P Redigerat 17 Juli 2009 av Hedman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag Vågar inte xDD ja är en Fegis ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Läskigt :D Nu får det vara nog spelat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Asbra spel synd bara at det är så kort:( Det är inte så himla läskigt förutom den jävla snorbebisen . Det tog mig ett långt bra tag innan jag kunde fixa koden inne på psykopatrummet , fick googla ganska rejält innan jag fatta vad man kunde göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Förstod ingenting, så jag upplevde inget läskigt >:( Ska man ha ljud på? För jag orkar inte om det ska komma en jävla massa screams. (Har inte headset eller egen dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Förstod ingenting, så jag upplevde inget läskigt >:( Ska man ha ljud på? För jag orkar inte om det ska komma en jävla massa screams. (Har inte headset eller egen dator) Klart man ska ha ljud :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Screamer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 hur fan ska man göra med ungen hur länge ska man spela egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.