Hoppa till innehåll

Vill Någon Starta Klan?


OOME
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Bra att du skicka PM, du har fått våran tillfälliga sida nu som vi ska använda för att vidare diskutera.

 

Vill påminna att alla som ska vara med måste skicka ett pm till mig även dom som har svarat först i denna tråd.

När jag får erat PM får ni också den tillfälliga hemsidan av mig.

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad nice :D

 

Det ha blivit lite ändringar med hemsidan då när folk skulle registerar sig och sen aktivera sitt konto så gick det inte, så jag gör ett nytt forum.

 

Eftersom det har blivit lite segt pga av det tog jag mig tiden att hitta på ett bra namn till communityn, så nu har jag en en .com sida istället.

 

Men jag gör ett forum nu så kan du registrera dig ok?

 

Skicka PM först och sig hej jag vill vara med eller något så svarar jag tillbaka med sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Altså, bara att du skriver "??????" så många frågetecken avgör rätt snabbt om du är mogen eller motiverad nog.

 

Hemsidan är uppe och på gång, har stött på ett error bara.

 

Dock de som vill vara med får skicka PM, så får ni i alla fall hemsidan.

 

Men jag har bara fått typ 5/6 PM, ska ska skicka om länken till de som saknar hemsidan fortfarande.

 

[uPPDATERAT]

 

OK! Jag har en sida som är uppe nu! Men det är saker som ska fixas först. Tråden får stå såhär tillsvidare då jag endå kommer meddela alla som har varit intresserad när allt drar igång.

 

Skicka PM för de som fortfarande är intresserad. Har fått en hel del PM.

 

(Skriv detta i första inlägget också)

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste man vara bra för att vara med? :rolleyes:

 

Får inte spela "skjutspel" för mina föräldrar, men jag tänkte ändra på det nu i helgen, med lite argumentationer (Mina 2 bästa polare spelar BF2, så jag ska be att få köpa det), så efter det kanske jag kan fundera över det...

 

Men jag är mer BF:are, har fastnat för det :)

Aja, får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...