OOME Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) Bra att du skicka PM, du har fått våran tillfälliga sida nu som vi ska använda för att vidare diskutera. Vill påminna att alla som ska vara med måste skicka ett pm till mig även dom som har svarat först i denna tråd. När jag får erat PM får ni också den tillfälliga hemsidan av mig. Redigerat 25 Juli 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 E detta en Cs 1.6 clan eller Cs: Source, om det e Source så e jag kanske intreserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 CS 1.6, men det kommer bli multi spel klan som spelar allt. Alltså, samma klan kommer spela CS 1.6 men också WoW och BF2 samt CSS då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Ahaa ok, för jag spelar mest Cs: Source men har osså Cs 1.6 Men då e jag nog intresserad, ska jag skicka ett pm till dig house? Btw e hemsidan klar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vad nice :D Det ha blivit lite ändringar med hemsidan då när folk skulle registerar sig och sen aktivera sitt konto så gick det inte, så jag gör ett nytt forum. Eftersom det har blivit lite segt pga av det tog jag mig tiden att hitta på ett bra namn till communityn, så nu har jag en en .com sida istället. Men jag gör ett forum nu så kan du registrera dig ok? Skicka PM först och sig hej jag vill vara med eller något så svarar jag tillbaka med sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Såja har skickat ett PM till dig, så kolla din e-post och svara ;) //Screamarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Är man välkommen till clanen då? Har skickat PM för några dagar sen men fick inget tillbaks house? //Screamarn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowspelareeen Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Jag skulle kunna joina men jag e bara 10 år och du skulle ju typ titta om dom som var yngre än 15 var mogna att vara med i klanen. Vad heter hemsidan????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Altså, bara att du skriver "??????" så många frågetecken avgör rätt snabbt om du är mogen eller motiverad nog. Hemsidan är uppe och på gång, har stött på ett error bara. Dock de som vill vara med får skicka PM, så får ni i alla fall hemsidan. Men jag har bara fått typ 5/6 PM, ska ska skicka om länken till de som saknar hemsidan fortfarande. [uPPDATERAT] OK! Jag har en sida som är uppe nu! Men det är saker som ska fixas först. Tråden får stå såhär tillsvidare då jag endå kommer meddela alla som har varit intresserad när allt drar igång. Skicka PM för de som fortfarande är intresserad. Har fått en hel del PM. (Skriv detta i första inlägget också) Redigerat 3 Augusti 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Hej, Låter som en fin ide att skapa en Fun Clan :) Något man har letat (En svensk alltså) Dock är jag bara 14 och fyller 15 i September. Skulle gärna joina. Lirar 1.6 =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Måste man vara bra för att vara med? :rolleyes: Får inte spela "skjutspel" för mina föräldrar, men jag tänkte ändra på det nu i helgen, med lite argumentationer (Mina 2 bästa polare spelar BF2, så jag ska be att få köpa det), så efter det kanske jag kan fundera över det... Men jag är mer BF:are, har fastnat för det :) Aja, får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Jag är gärna med! Har ingen mick eller ventrilo eller sådant, kör mest cs för skojsskull! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg