KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Är det är problem att veta för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hmm har inga allergier... det är nog bara mitt låga blodtryck, fast det är ju iaf bättre än högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Men det är väll inte bra att ha förlågt heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Har en förmåga att bli sjuk precis innan man ska åka till ett roligt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag har cancer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Har en förmåga att bli sjuk precis innan man ska åka till ett roligt ställe HAHAHAHAHA ^^ Som vadå för ställe? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag har cancer :( är det du som har cancer i ögat? förresten så har jag knappt några problem.. fast.. jag spelar väldigt mycket, för mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag har cancer :(Stackar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Pollenallergi ( björk och gräs tror jag det var) Nötallergi Allergisk mot banan Allergisk mot ketchup Laktosintolerant Ansträngningsastma Allergi mot kiwi Jag är plattfotad Lite klaustrofobisk Mår väldigt illa av lite för mycket socker Och sedan anser alla att jag har lite problem i huvudet p.g.a. jag varken gillar pizza eller läsk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag har cancer :(Seriöst? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Pollenallergi ( björk och gräs tror jag det var) Nötallergi Allergisk mot banan Allergisk mot ketchup Laktosintolerant Ansträngningsastma Allergi mot kiwi Jag är plattfotad Lite klaustrofobisk Mår väldigt illa av lite för mycket socker Och sedan anser alla att jag har lite problem i huvudet p.g.a. jag varken gillar pizza eller läsk ;) Hur kan man va sjuk i huvet för man inte gillar pizza? Jag börjar faktiskt gilla midre pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Hatar grönsaker :( Allergisk för vanlig mjölk, måste dricka laktosfri Sned ryggrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.