sebastian123 Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 När man har gjort alla Bernie's uppdrag så får man ju en Infernus, men kan man bara ha en? finns det ett annat ställe man kan skaffa också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dusky Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Du kan putta en Infernus med DIN Infernus till ett Safehouse. Du kan oxå leta rätt på en Infernus i DIN Infernus. Sno Infernusen som står parkerad. Hoppa in i den och kör fram den en bit men du måste fortfarande se din Infernus. Efter det går du tillbaka till den Infernusen som du kom med och kör fram den ca ett kvarter framför den andra. OBS! Du måste ALLTID se den bilen som du parkerat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Du kan putta en Infernus med DIN Infernus till ett Safehouse. Du kan oxå leta rätt på en Infernus i DIN Infernus. Sno Infernusen som står parkerad. Hoppa in i den och kör fram den en bit men du måste fortfarande se din Infernus. Efter det går du tillbaka till den Infernusen som du kom med och kör fram den ca ett kvarter framför den andra. OBS! Du måste ALLTID se den bilen som du parkerat!Bara jag som inte fattade? Okej, åk runt i Infernusen ett tag, sen kommer det spawnas massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) typiskt gta,man har en bil sen har alla andra en likadan <_< Redigerat 20 Juli 2009 av Thug4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dusky Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Har man en Infernus så har alla det. Jag såg 15 infernus på rad en gång, (BILD BEVIS FINNS) Så svårt var det väl inte att förstå? Eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Min Infernus gick sönder sen har jag inte lyckats hitta en ny :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Ett tips för att skaffa en, åk till tredje ön och ring brucie och säg att du vill köra race, sen åker du till racet men ställ dig inte i startpositionen (pilen) om du ser en infernus stå där så ska du skjuta föraren i huvudet. Det går inte att öppna dörren den är låst. Lättaste om inte det enda sättet om man inte har någon parkerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg