Hoppa till innehåll

Favoritregissör


Zhark
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför säger alla Michael Bay?

Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.-

Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D

Armageddon bygger på att några oljegrävare ska åka upp på en metroit och spränga den i bitar så att jorden inte går under, yeah, great movie.

 

Den vann så många priset och nominerades för flera Oscar's, så jag tror bara du har lite "mjehe" smak :P

 

Den vann två priser, "saturn award" och en razzie för sämst skådespeleri, Armageddon är sämre än The Core :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför säger alla Michael Bay?

Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.-

Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D

Armageddon bygger på att några oljegrävare ska åka upp på en metroit och spränga den i bitar så att jorden inte går under, yeah, great movie.

Den vann så många priset och nominerades för flera Oscar's, så jag tror bara du har lite "mjehe" smak :P

Den vann två priser, "saturn award" och en razzie för sämst skådespeleri, Armageddon är sämre än The Core :o

 

Nominated for 4 Oscars. Another 12 wins & 27 nominations
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nominated for 4 Oscars. Another 12 wins & 27 nominations

Fortfarande en skitfilm ;p

 

Och varför skulle priser och nomineringar göra filmen bättre? :rolleyes: Bl.a Transformers 2 & Terminator Salvation har vunnit och nominerats till flera

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nominated for 4 Oscars. Another 12 wins & 27 nominations

 

Fortfarande en skitfilm ;p

 

Och varför skulle priser och nomineringar göra filmen bättre? :rolleyes: Bl.a Transformers 2 & Terminator Salvation har vunnit och nominerats till flera

 

För att nomineringarna görs av folk som kan sina saker :P Plus att jag tycker Armageddon är en toppenfilm så jag kan inget annat än att hålla med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sex nomineringar är- Worst Director, Worst Original Song, Worst Picture, Worst Screen Couple, Worst Screenplay, Worst Supporting Actress samt en vunnen- Worst Actor, Bruce Willis. Resten av alla nomineringar och priser är mestadel Best soundstrack eller Best ending song.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sex nomineringar är- Worst Director, Worst Original Song, Worst Picture, Worst Screen Couple, Worst Screenplay, Worst Supporting Actress samt en vunnen- Worst Actor, Bruce Willis. Resten av alla nomineringar och priser är mestadel Best soundstrack eller Best ending song.

(Vann x 2) Saturn Award - Bästa regissör, bästa Science Fiction Film.

(Nominerad x 4) Oscar - Bästa ljudeffekter, musik, visuella effekter, ljudredigering.

(Vann x 1) BMI Film Music Award - Bästa musik.

(Vann x 1) Blockbuster Entertainment Award - Favoritskådespelare i Scifi.

(Vann x 2) MTV Movie Award - Bästa actionsekvens, filmmusik.

(Vann x 1) Golden Satellite Award - Bästa originallåt i film.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nominated for 4 Oscars. Another 12 wins & 27 nominations

Fortfarande en skitfilm ;p

 

Och varför skulle priser och nomineringar göra filmen bättre? :rolleyes: Bl.a Transformers 2 & Terminator Salvation har vunnit och nominerats till flera

 

För att nomineringarna görs av folk som kan sina saker :P Plus att jag tycker Armageddon är en toppenfilm så jag kan inget annat än att hålla med.

 

Nej, de som kan sina saker om filmer är filmkritiker, som har gett den dåligt betyg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nominated for 4 Oscars. Another 12 wins & 27 nominations

Fortfarande en skitfilm ;p

 

Och varför skulle priser och nomineringar göra filmen bättre? :rolleyes: Bl.a Transformers 2 & Terminator Salvation har vunnit och nominerats till flera

För att nomineringarna görs av folk som kan sina saker :P Plus att jag tycker Armageddon är en toppenfilm så jag kan inget annat än att hålla med.

 

Nej, de som kan sina saker om filmer är filmkritiker, som har gett den dåligt betyg

 

Den fick blandade recensioner, drog in över 500 miljoner dollar world-wide, nominerades för 4 oscars och vann ett flertal priser. Sen är det ju helt en smakfråga - Och jag tyckte filmen var jättebra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...