TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) hur menar du egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte har jobbat med någon. Jag antar att du menar efter filmerna.. Vem är din favoritregissör? Vem gör enligt dig flest bra filmer? Jag säger...Michael Bay Får inte glömma att regissör innefattar även teater, tv, broadway, animerat och musikvideos. Redigerat 23 Juli 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Steven Spielberg B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Steven Spielberg,tycker han gjort väldigt många lyckade filmer som även blivit klassiker.Som Hajen,Indiana Jones,Jurassic Park.Sen är ju Gremlins och Austin Powers filmerna riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Steven Spielberg ofc. B) Indiana Jones, Tillbaka Till Framtiden, Jurassic Park. Alla riktiga godingar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Steven Spailberg eller Peter Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 hur menar du egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte har jobbat med någon. Jag antar att du menar efter filmerna.. Vem är din favoritregissör? Vem gör enligt dig flest bra filmer? Jag säger...Michael Bay srs?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Varför säger alla Michael Bay? Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Varför säger alla Michael Bay? Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.- Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Varför säger alla Michael Bay? Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.- Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D Armageddon bygger på att några oljegrävare ska åka upp på en metroit och spränga den i bitar så att jorden inte går under, yeah, great movie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Varför säger alla Michael Bay? Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.- Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D Armageddon bygger på att några oljegrävare ska åka upp på en metroit och spränga den i bitar så att jorden inte går under, yeah, great movie. Ironi lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 AAARGHHH, så inte "=D" Sorry tolin :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Varför säger alla Michael Bay? Han har ju inte lyckats med en enda lyckad film -.- Hallå?! Armageddon, Pearl Harbor och The Island =D Armageddon bygger på att några oljegrävare ska åka upp på en metroit och spränga den i bitar så att jorden inte går under, yeah, great movie. Den vann så många priset och nominerades för flera Oscar's, så jag tror bara du har lite "mjehe" smak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.