Hoppa till innehåll

Ta Vaccinet Mot Svininfluensan


5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var ju du som började med en fråga på den nivån.

 

Back to topic.

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/07/funny-pictures-mom-lion-yells-at-offspring.jpg

 

Ja, 0,4% låter ganska taget ur luften om ni frågar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte att folk vägrar ta det för att det kan vara farligt för att det skit åt helvete för 25år sen,men dom vet dock inte vad det innehåller.Det håller ju inte att säga att folk inte borde ta det bara för att det inte är testat på människor än.Sen tvivlar jag på att dom ger ut det till allmänheten innan dom testat om det finns några negativa effekter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm vilken ska man tro på? Den som har flest sidor i sin tråd?

Njae denna tråden var ju skapad senare dessutom... jag rekommenderar att du väntar, om du tar vaccinet kan du inte ångra dig. Och svininfluensan är inte så farlig som man tror.

 

Jag förstår inte att folk vägrar ta det för att det kan vara farligt för att det skit åt helvete för 25år sen,men dom vet dock inte vad det innehåller.Det håller ju inte att säga att folk inte borde ta det bara för att det inte är testat på människor än.Sen tvivlar jag på att dom ger ut det till allmänheten innan dom testat om det finns några negativa effekter.

Det var inte testat för 25 år sen.

Det är inte testat än.

Det slutade med att vaccinet var farligare än svininfluensan.

Hur det blir denna gången vet vi inte än.

 

Jag har inte lust att ta den risken, ligger hellre hemma 2 veckor och är sjuk.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

wtf, svininfluensan är en jävla pandemi, vad fasen är då farligt enligt dina ögon?

 

sedan så är risken stor för dig WASD att dessa 2 veckor är de sista för dig också..

 

wtf, svininfluensan är en jävla pandemi, vad fasen är då farligt enligt dina ögon?

 

sedan så är risken stor för dig WASD att dessa 2 veckor är de sista för dig också..

---

 

sen att du då kan vara så säker på att om det inte ens är testat, hur kan du då veta att det är farligt med vaccinet? försöker du döda oss?

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...