JonteFire2 Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Spelet Skissa och Gissa funkar ju inte! Vad är det för fel? det är inte min dator det är fel på, jag har testat på andra datorer också. Kan ni fixa det om ni kan? alltså ni som jobbar här på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) Spelet Skissa och Gissa funkar ju inte! Vad är det för fel? det är inte min dator det är fel på, jag har testat på andra datorer också. Kan ni fixa det om ni kan? alltså ni som jobbar här på fuska.se Jag har för mig att admin stängde ner allt med onlinespel. Redigerat 24 Juli 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Varför stängdes det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Varför stängdes det?Om jag minns rätt så rörde det sig om inaktivitet, så man tog bort det och skapade utrymme för något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 men varför tar dem inte bort rubriken och det oxå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 sen så var ju skissa & gissa populärt jämnfört med de spelen i spelhörnan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Och vad är det som har kommit istället för spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Man kan ju isånnafall ta bort fliken "onlinespel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 http://chat.passagen.se/skissa_o_gissa/skissa.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Skapa ett spel som alla har behov av! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Konstigt att den är kvar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.