Nunbuck Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vilken spelkonsoll tycker ni är bäst? Jag tycker XBOX360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Inte den här visan nu igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det kommer bli fanboy krig här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Xbox 360, men det finns redan minst 7 likadana trådar. Redigerat 26 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Vet du huuuur mycket jag hatar såna som dig? Mega CD,gameboy PS1 och Gamecube från 1932. WHATA fuck? Ps3 och xbox 360 som gäller det är 100 gånger bättre på allt? Vafan leker ni för? vad är meningen med oldschool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Vet du huuuur mycket jag hatar såna som dig? Mega CD,gameboy PS1 och Gamecube från 1932. WHATA fuck? Ps3 och xbox 360 som gäller det är 100 gånger bättre på allt? Vafan leker ni för? vad är meningen med oldschool? Ja, jag tycker det jag med. Det är väl bara att ladda ner en simulator så har man ett Ps1, dreamcast osv. (Så vida man inte laddar ner spelen, för det får små pojkar som oss inte prata om på ett forum som detta :lol:) Fattar inte meningen med så där gamla konsoller. Xbox 360 är 2000 talet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Vet du huuuur mycket jag hatar såna som dig? Mega CD,gameboy PS1 och Gamecube från 1932. WHATA fuck? Ps3 och xbox 360 som gäller det är 100 gånger bättre på allt? Vafan leker ni för? vad är meningen med oldschool? Han kanske föredrar spelen till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Du kanske gillar windows 95 och en tv från 80-talet? Smart va? köp en sån istället för en dator med Geforce 2000 med 16 gig ram och eller varför inte köpa tvn från 80 talet istället för en ful plasma tv med FULL HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Så ni skulle hellre spela Nintendo 8-bit spelen till dator än till självaste konsolen? Tanken med att spela på dom gamla konsolerna är att det är bättre spelkänsla. Jag skulle då defenetivt hellre spela på en Dreamcast än att ladda ner en simulator, och han nämde inte nått om att spela på en Windows 95 eller spela på en TV från 80-talet. När jag tänker efter så är Nintendo 8-bit och Super Nintendo några av mina favorit konsoler. Oldschool FTW Redigerat 27 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Det finns enbart fem bra konsoler i världen och det är följande. Mega Drive Mega CD Saturn Playstation 1 Dreamcast Alla fem är mina favoriter. Du kanske gillar windows 95 och en tv från 80-talet? Smart va? köp en sån istället för en dator med Geforce 2000 med 16 gig ram och eller varför inte köpa tvn från 80 talet istället för en ful plasma tv med FULL HD? Alla tycker olika? Tänk med hjärnan nångång, allas åsikter är inte dina åsikter. Iaf, PS3 är skitbra, nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.