Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 17:58:54) Om inte skolan fanns så hade det inte vara något kul att vara ledig för då är det ju så varje dag så man kan inte jämföra med nåt,men nu när skolan finns så känner man sig extra fri när det är lov Fattar ni hur jag menar? Jo, typ som att komma ur en fängelsebur. Exakt,för om man aldrig har kommit ur en fängelse bur så känner man sig som vanligt men om man har kommit ut tänker man:-YES!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag skulle känna mig fri utan skolan också, att bara ha kul, slappa, softa m.m. paradiset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag skulle känna mig fri utan skolan också, att bara ha kul, slappa, softa m.m. paradiset! Men det hade inte varit nåt kul om du gjorde det varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej, men det bästa med skolan var ju att man lärde käna alla sina vänner där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej, men det bästa med skolan var ju att man lärde käna alla sina vänner där.. Jo, annars hade ju inte skolan vart nå kul. Om man inte hade några vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, men jag hadde ändå haft vänner men man känner ju fler om man går i skolan än om man itnte gick i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, men jag hadde ändå haft vänner men man känner ju fler om man går i skolan än om man itnte gick i skolan. Jo, man har ju 3 kompisar som står en väldigt nära, så det skulle nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Själv bor det 6 kompisar nära:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Själv bor det 6 kompisar nära:) Okej. Men jag menar riktiga polare. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja inte riktiga polare, då är det bara tre som är riktiga polare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 21:17:17) Jo, men jag hadde ändå haft vänner men man känner ju fler om man går i skolan än om man itnte gick i skolan. Jo, man har ju 3 kompisar som står en väldigt nära, så det skulle nog gå bra. Som du ser så skrev jag inte bor, utan står. Men skolan kan vara rätt trevlig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har en kompis som står mig hur nära som helst (fast han går i 5:an),vi sover typ varje helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.