D48 Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 kan admin inte göra så att man kan få ha punkter och lite mer val i sitt visningsnamn? tkr man borde få det iaf om man har fuska vip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Eller åäö? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Förut så kunde man ha "åäö, £$€" etc etc. i sitt användarnamn. Men det togs bort av någon anledning jag ej kommer ihåg, kanske var för att slippa förvirring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Vad är det för svensk människa som blir förvirrad av de sista tre svenska bokstäverna och tre valutasymboler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Vad är det för svensk människa som blir förvirrad av de sista tre svenska bokstäverna och tre valutasymboler?retards? ne men, det borde faktiskt man få ha, fattar inte vrf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Iallafall åöä, det är ju trots allt ett svenskt forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Fattar inte vad ni klagar om, man har väl ett visningsnamn för att man ska kunna identifieras bland alla andra, och inte för att det ska se fint ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Iallafall åöä, det är ju trots allt ett svenskt forum..har antagligen nått med den nuvarande kodningen att göra. men jag tycker att mellanslag ska vara möjligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Förut kunde man heta vad som helst, typ ||'õ>#&¨l'│Уg╬ Ändrades mest för att det ska vara lättare att hålla koll på alla, lättare att hitta dem och skicka PM med mera. Sedan tycker jag det är jobbigt, vad kallar man ett sånt namn? Meningen med användarnamn är väl att det ska vara namn och inte massa tecken. Dock borde å, ä och ö samt ett mellanslag få förekomma i namnen. Inte punkter eller _ med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE.Om du ville ha ett namn som ser bra ut så skulle du kanske tänkt på att välja ett annat namn med bara a-z A-Z 0-9 istället för att komma senare och klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Som sagt så vore det gött med ÅÄÖ och mellanslag. För att förhindra namn som t.ex. I N G V A R eller J ÖRGE N så kan man väl ha t.ex. 1 eller 2 mellanslag som max och minst ex. 3 bokstäver mellan varje mellanslag. Redigerat 1 Augusti 2009 av Hilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.