Gäst 40200 Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Hej, jo jag tryckte på en länk som gjorde så att jag blev rick and rolled, och nu kan jag inte stänga ner det, nån som vet hur jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) haha, vad är sidans namn? Redigerat 29 Juli 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 haha, vad är sidans namn?Fixade problemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Har också fått samma problem med vår laptop. Bara gick en på en sida och så rörde fönstret sig och när man klickade på stäng så stor det typ "No, you're Rick Rolled!" eller något. Bara att stänga av datorn å funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 eller ctrl alt del och döda internet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Har också fått samma problem med vår laptop. Bara gick en på en sida och så rörde fönstret sig och när man klickade på stäng så stor det typ "No, you're Rick Rolled!" eller något. Bara att stänga av datorn å funkar det.testa med ctrl+alt och del, =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Har också fått samma problem med vår laptop. Bara gick en på en sida och så rörde fönstret sig och när man klickade på stäng så stor det typ "No, you're Rick Rolled!" eller något. Bara att stänga av datorn å funkar det.testa med ctrl+alt och del, =D Eller spamma alt+F4... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Tråd besvarad 5 ggr, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg