Garone Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) JAG VILL INTE DÖ INNAN MIN FÖRSTA JULAFTON SOM MYNDIG :cry: :( Du kommer dö om du tror på det. Du kommer bli så rädd att du kommer ta självmord när vi lever vidare. Du har verkligen problem med att känna igen sarkasm... Redigerat 30 Juli 2009 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Du har verkligen problem med att känna igen sarkasm... Om du är lite smart så ser du att jag själv var sarkastisk. Redigerat 30 Juli 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 åh, drygt att alla tror på sådana saker :P har ni inget vettigare för er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Tror inte något kommer att hända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 JAG VILL INTE DÖ INNAN MIN FÖRSTA JULAFTON SOM MYNDIG :cry: :( Du kommer dö om du tror på det. Du kommer bli så rädd att du kommer ta självmord när vi lever vidare. Du har verkligen problem med att känna igen sarkasm... Jag er inte sarkastisk :( Jag googlade på domedagen och då hittade jag något som hette ragnarok, som skulle vara domedagen. Jag tyckte det lät läskigt, så nu är jag ännu mer rädd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ska domedagen inträffa så tacka fan om det är under min livstid- Då vet jag iallafall att jag inte missar något :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ska domedagen inträffa så tacka fan om det är under min livstid- Då vet jag iallafall att jag inte missar något :Plol att den kommer hända då, den kan hända när som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Jag er inte sarkastisk :( Jag googlade på domedagen och då hittade jag något som hette ragnarok, som skulle vara domedagen. Jag tyckte det lät läskigt, så nu är jag ännu mer rädd :( Obvious troll is obvious. Redigerat 30 Juli 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ska domedagen inträffa så tacka fan om det är under min livstid- Då vet jag iallafall att jag inte missar något :Plol att den kommer hända då, den kan hända när som helst. Nu syftar vi ju på 2012 spekulationerna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag vet att ingenting kommer hända 21 December 2012. :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ska domedagen inträffa så tacka fan om det är under min livstid- Då vet jag iallafall att jag inte missar något :P lol att den kommer hända då, den kan hända när som helst. Nu syftar vi ju på 2012 spekulationerna ;) jo, men bara för att Maya-indianerna har sagt så.. Jag tror Maya-indianerna var jävligt lata och helt enkelt inte orkade göra kalendern längre än till 2012. detta är mer BS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 omg, nooooooooooooo, vi kmr dö :cry: Nej, men seriöst? -.- Var det i år eller förra året då några galna(?) vetenskapsmän skulle testa nåt big bang projekt och media skrämde upp folket genom att säja att det kunde gå snett och att jorden skulle gå under? Det kmr ta flera miljarder år innan jordens undergång tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg