Gäst Fender Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Jag har kollat på många filmer som säger att världen kommer gå under 2012 och många som säger att världen inte kommer gå under 2012. Jag vet inte vad jag ska tro :( Redigerat 1 Augusti 2009 av Fender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag har kollat på många filmer som säger att världen kommer gå under 2012 och många som säger att världen inte kommer gå under 2012. Jag vet inte vad jag ska tro :(gud... ta en dag i taget FFs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Men asså jag vet inte vad jag ska tro! Finns nibiru? Kommer världen gå under 2012? Asså det är jätte jobbigt! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 det är väl fan inte alls jobbigt. skit i o tänka på det bara så får vi väl se vad som händer, orka bry sig nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Jag har kollat på många filmer som säger att världen kommer gå under 2012 och många som säger att världen inte kommer gå under 2012. Jag vet inte vad jag ska tro :(gud... ta en dag i taget FFs! WORD! Lev livet! B) Ut och gör allting du någonsin har velat göra, innan du dör! :cool: Redigerat 1 Augusti 2009 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Lev för dagen och skit i vad som händer dagen efter, så gör oftast jag. Lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Snart kommer Niburu som inte finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Snart kommer Niburu som inte finns! Jag kommer med Naruto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) De har ju flera teorier om vad som kommer hända 2012 så sluta titta på fler filmer om vad som kommer hända! Redigerat 1 Augusti 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 gud... ta en dag i taget FFs!Nej, det är femårsplaner vi ska ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 ånej, en kalender ta slut!! spring för livet!!!!! komigen, min terminskalender har gått ut för många år sen, vi är fortfarande här. självklart kommer det att hända saker 21:a december, men inte för att mayakalendern tar slut. det är så ogrundat och löjligt att det är likvärdigt med religion. Vad för saker? Jag är skit rädd!! :( vanliga saker som händer varje dag i världen... folk blir anställda, folk bli kickade, USA tar U-ländernas naturresurser, massmedia pressar på oss en massa skit... du vet, det vanliga som händer varenda dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 gud... ta en dag i taget FFs!Nej, det är femårsplaner vi ska ha! aj fan... då moste jag planera som fan nu då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg