Rullis Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 imorgon blir det grejjER dailys förfan och sen kanske en dragonhawk om några dagar MINSANN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Blizzard gillar och överraska en har jag märkt på riktigt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Jag ska bli den första som får ravosaur mountet! såfort dom öppnar så ska jag springa dit! Redigerat 5 Augusti 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag har skaffat patchen men alla servrar är nere.... TRÅÅÅÅÅÅÅKIGGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Till 15:00 men dom brukar ändra till 17:00 lite senare. Igår när servrarna stängdes ner kl 3 så wipade jag med min shaman i rfk xD all mobsen var 28 och vi var 23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 woot :) http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=88608.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Realmsen ska komma upp från 14.00-15.00 JAG VILL SPELA WÖW!!! Det första jag ska göra är att dra till Darnassus, träna mig Journeyman riding, och köpa mounten. :P LÄNGTAR!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Men va fjantigt det kommer se ut när små lvl 40s springer ifrån lvl 80s... woot :) http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=88608.0 !!!!!!!!!!!!!! Det betýder att jag snart kanske kan byta så jag kan få köra meed mina kompisar :D Fast jag är van med horde så dom får nog byta till horde så byter jag server... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Hurra för alla p12or! Usch... Fyfan, denna patchen kmr suga fett.. Blizzard är för snabba med nya raids, nya sett etc. Gör spelet för p12or. Iaf ska det bli lite fett att se det nya. Hoppas iaf dem har lyckats med Coloseum. För Ulduar var inte så dålig, hoppas inte man blir missnöjd. Redigerat 5 Augusti 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Nae, det är bara att blizzard jobbar med ett nytt MMO, lämnat över WoW till team B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Så ni vet, det finns en stor anledning till att man ska kunna byta sida. Största anledningen till att folk tradar sina gubbar är för att de vill spela på olika sidor eftersom deras polare gör det. Jag tror även det kan balansera spelet mer, liksom på min server Neptulon är populationen 90% alliance, och vad jag ser på tradechatt så tänker asmånga byta till horde. Även hardcore guildsen, för många är trötta på alla kids som spelar alliance. Men som sagt Blizzard is ready to sacrifice their ship. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 xp freeze kommer kosta 10g och kosta 10g att sluta ha xp freeze, lite onödigt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg