Gäst MacGyver Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 mm usa är typ det fattigaste landet i världenVäntade bara på att någon idiot skulle komma och kommentera. :D I framtiden kommer USA att vara ett fattigt land om de fortsätter att använda sig av det monetära systemet, ja. Du ser rikedom i pengar och kapital medan jag gör det i resurser, ett resursbaserat samhälle skulle vara mycket rikare än t.ex. USA då de ser resurser utifrån kapital medan resten av oss inser att resurser ALLTID kommer att finnas där och existera, varesig kapital gör det eller inte. Sedan får vi inte glömma att USA är grovt skuldsatt heller, tror att det var runt 80% av världens besparingar de har lånat så rika är de ta mig fan inte, snart har de inte ens råd att betala räntan på sina skulder och det är då de kommer att introducera ameron. Och även om USA nu ur din vridna synvinkel på något sätt skulle vara ett rikt land så kommer det alltid att finnas fattiga människor och behövande som lider av kapitalet och det monetära systemet som de tvingas att slava under, och det var ändå de jag tänkte ge pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 mm usa är typ det fattigaste landet i världenVäntade bara på att någon idiot skulle komma och kommentera. :D I framtiden kommer USA att vara ett fattigt land om de fortsätter att använda sig av det monetära systemet, ja. Du ser rikedom i pengar och kapital medan jag gör det i resurser, ett resursbaserat samhälle skulle vara mycket rikare än t.ex. USA då de ser resurser utifrån kapital medan resten av oss inser att resurser ALLTID kommer att finnas där och existera, varesig kapital gör det eller inte. Sedan får vi inte glömma att USA är grovt skuldsatt heller, tror att det var runt 80% av världens besparingar de har lånat så rika är de ta mig fan inte, snart har de inte ens råd att betala räntan på sina skulder och det är då de kommer att introducera ameron. Och även om USA nu ur din vridna synvinkel på något sätt skulle vara ett rikt land så kommer det alltid att finnas fattiga människor och behövande som lider av kapitalet och det monetära systemet som de tvingas att slava under, och det var ändå de jag tänkte ge pengar. blablabala Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Föga förvånande, så handlar den här tråden inte om hur mycket USA suger och hur körda dom är. Jag skulle nog köpt en ny mobil, uppgraderat min dator lite och sedan sparat resten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 förstår inte de mesta folket här, jag hoppas ni inte är seriösa med att slösa bort allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Skulle köpt alla grejer jag vill ha och då borde det bli ungefär hälften över :visslar: det sätter jag in i banken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 köpa en stuga ute i skogen o bo där i lugna livet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Spara allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle köpa massa LEGO och skänka lite pengar till välgörenhet. Redigerat 2 Augusti 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Köpa lite smått och gott men lägga undan det mesta. Redigerat 2 Augusti 2009 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Skulle köpt marabou och cola. Närå, kanske byggt en hockeyrink? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Skulle köpt en liten stuga vid en sjö, lite fiskeredskap, sätta in resten på banken förutom typ 5k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Skulle köpt en liten stuga vid en sjö, lite fiskeredskap, sätta in resten på banken förutom typ 5k.Lycka till att köpa en stuga som inte är klassat som utedass för en mille och också kunna sätta in pengar på banken och dessutom spara 5k :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg