prophet Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Nintendosamlare, nowaii att jag säljer mitt wii. Men jag är fortfarande fruktansvärt besviken vilken skitgrafik man fick. Spelkänslan är helt okej men man känner sig lite fånig efter 6 timmar konstant viftande med en vid dildo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Köp 360. Det pwnar Wii så hårt. Men själv har man ju alla 3 konsoler :P Har också alla tre! Tycker att du borde sälja ditt Wii och köpa en 360 eller PS3 istället. Tröttnade själv på mitt Wii efter en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Spelkänsla kommer ju med bra grafik?Usch nej, jämför t.ex. CS 1.6 med CSS, ok det kanske inte är så jättestora skillnader på grafiken men säger ändå ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Den riktiga spelkänslan kommer med bra grafik. Wii har riktigt dålig grafik. Har du jämfört Cs:s spelkänslan med 1.6? Oj macgyver hade sagt det innan:P läste inte hela tråden innan jag postade:P Redigerat 8 Augusti 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Äh, Wii är helt fantastiskt! Sälj inte det :) Istället för grafik så inriktar sig Wii'et på spelkänsla som jag tycker är ett stort +, vem vill ha något halvtaskigt spel med omgwtfuber grafik och ingen spelkänsla? Den riktiga spelkänslan kommer med bra grafik. Wii har riktigt dålig grafik. Har du jämfört Cs:s spelkänslan med 1.6? Oj macgyver hade sagt det innan:P läste inte hela tråden innan jag postade:P Nej det har jag inte, hurså? Dessutom är det bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Vad jag förstått så tror jag att 360 verkar som en mer anpassad konsoll för dig. Spel som Gears of War och Halo är säkert såna du tycker om jag tror att dina spelintressen ligger hos en 360. Wii har helt andra kvaliteter än vad en 360 har vilket gör dem väldigt svåra att jämföra med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Köp 360. Det pwnar Wii så hårt. Men själv har man ju alla 3 konsoler :P Har också alla tre! Tycker att du borde sälja ditt Wii och köpa en 360 eller PS3 istället. Tröttnade själv på mitt Wii efter en vecka. samma som mig då. jag vänta på mitt Wii sen när det kom så ville jag bara bli av med det ^_^ köpte mig en bättre dator sitället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Nej det har jag inte, hurså?Gör det då, CS 1.6 och CS:S är ett perfekt exempel på hur spelkänsla≠grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Zelda OoT har bajs grafik.. men fotfarande lika jävla bra! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.