GTiedtke Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Tjenare! :P Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D Redigerat 17 Augusti 2009 av GTie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Seg laddad sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tjenare! :P Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D Funkar ju inte :P hosta på byethost ist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Tjenare! :P Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D Funkar ju inte :P hosta på byethost ist Nu funkar de btw* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Säg lite va ni tycker om designen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Säg lite va ni tycker om designen :rolleyes:Den vita bakgrunden kanske hade kunnat vara lite roligare annars jätte bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Copyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Copyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink: det är ju hans sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Copyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink:Jag skriver så för att verka proffsigare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Säg lite va ni tycker om designen :rolleyes: Jag tycker designen var förskräcklig. Det känns som en röra på designet och man kan inte gå in på Forumet. Kontakt formuläret du använder är gratis gjord av http://www.emailmeform.com/ Försök att göra om sidan fast med php för det är mycket bättre. Sidan var seg att ladda. Innehållet var Okej. Redigerat 10 Augusti 2009 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Men... Du har ju inte patent på PlaystationOnline? -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Så tråkig hemsida. Fanns inga färger som passade in. Om du vill "skapa" en hemsida. Gör den själv, inte använda andras material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.