Hoppa till innehåll

Oturlig, Dåliga Saker, Berätta!

Doglovers

Rekommendera inlägg

Fixa denna tråd för jag är oturlig och har dåliga grejer .... ni fattar om ni läser.

Det dåliga: Handsvett, Rodnar lätt, myrfobi.

Oturliga: Brytit vänster arm 2 ggr, snubblar, halkar och sånt som ingen annan skulle hända vinner aldrig i spel -.-

Nåt som händer er?

Redigerat av Doglovers
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Taeckie

ehum.. oturliga saker? Jag måste vara bäst på dom!

Eh, först sålde vi hästen, en måndag, han åkte till sthlm, jag bor i kalmar län. Dagen efter hittar jag katten helt söndermosad på e22:an, dagen därpå kommer e:on och tar vår el, för en räkning som inte kommit fram till oss, dagen efter det försöker jag mig på min dator, det går åt helvete, finner att min netgearskiva är totalmosad. Hittar inget program på nätet. Mina pengar tar slut, morsan måste låna till att betala cigg till henne. Farsan ringer, som man inte har kontakt med, och är hlet jävla skithög på sitt knark. Några veckor efter det åker jag till en kompis som flyttat till england, finner att jag älskar den personen för mkt, men x har partner, sen kommer x hem, det blir "vi", och snart flyttar jag 100 mil ifrån x. jag ska sälja min andra häst. jag är 16 år och kan inte böja mig framåt, för min rygg går snart sönder. (Y) jag kan ju rabbla upp hela mitt liv om så skulle vara xD

Ehum, samma som tolin ? x3

Jag har dock inte lyckats med att bryta något eller liknande :P

Redigerat av Taeckie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klumpig, Långsam, Übervarm,(=übersvettig av att gå i trapppa när de e 25grader ute även om jag är i högform XD) gigantisk jätteröv(;|)

Olyckliga e la att ja hjula in i ett piano o bröt foten på två ställen, skulle smyga in på Simnings-SM i Hstd och precis över de djävla 3m höga staketet fastnar byxfanskapet och ritschar bort hela bakdelen så jag gick å visade arslet hela dan. Som tur var hade jag massa hår att dölja hur vit den var B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

ehum.. oturliga saker? Jag måste vara bäst på dom!

Eh, först sålde vi hästen, en måndag, han åkte till sthlm, jag bor i kalmar län. Dagen efter hittar jag katten helt söndermosad på e22:an, dagen därpå kommer e:on och tar vår el, för en räkning som inte kommit fram till oss, dagen efter det försöker jag mig på min dator, det går åt helvete, finner att min netgearskiva är totalmosad. Hittar inget program på nätet. Mina pengar tar slut, morsan måste låna till att betala cigg till henne. Farsan ringer, som man inte har kontakt med, och är hlet jävla skithög på sitt knark. Några veckor efter det åker jag till en kompis som flyttat till england, finner att jag älskar den personen för mkt, men x har partner, sen kommer x hem, det blir "vi", och snart flyttar jag 100 mil ifrån x. jag ska sälja min andra häst. jag är 16 år och kan inte böja mig framåt, för min rygg går snart sönder. (Y) jag kan ju rabbla upp hela mitt liv om så skulle vara xD

Ehum, samma som tolin ? x3

Jag har dock inte lyckats med att bryta något eller liknande :P

Jag vet dock att allt det där inte är i ordning xD

JAg går Berzerker gång om någon smaskar vid samma matbord som mig.

Jag med. speciellt om någon smaskar i micken när man snackar Skype. Då får jag bara lust att banka sönder headsetet, hehe.

Och en fasligt stor Spindelfobi, usch!

Så fort jag ser en spindel på rummet så hämtar jag båda katterna. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

JAg går Berzerker gång om någon smaskar vid samma matbord som mig.

Jag med. speciellt om någon smaskar i micken när man snackar Skype. Då får jag bara lust att banka sönder headsetet, hehe.

Och en fasligt stor Spindelfobi, usch!

Så fort jag ser en spindel på rummet så hämtar jag båda katterna. :lol:

Same shit för mig, Har spindelfobi..

Hämtar katten så fort jag ser någon inne på rummet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...