Lynott Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Cha Cha, undrar om ni vet om någon röst ni kan lyssna på i år och timmar? Och då menar jag självklart en sångröst, och tänk efter nu, jag tror inte er inte om ni säger någon hård jävla rövknullar metal röst, visst ni kanske tycker om det då, men efter ett tag vill man ju "skuta et skot i panan" PZ OUT BITHZE juste, jag skulle inte ha något emot att lyssna på elton johns underbara röst i några timmar :) Bro fist, out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Lemmys röst går inte att tröttna på ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Damon Albarn har en jäkligt skön dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Corey Taylor, underbarare röst finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Bob marley <:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Bob Marley, Hayley Williams, Whitney Houston, Chris Martin, Caleb Followill har en skönt "krispig" röst, Michael Jackson, Depeche Modes sångare..bland annat :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Björk <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Michael Jackson, Queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Mikael Åkerfäldt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Mikael Åkerfeldt är och kommer alltid att vara Gud. Alissa White-Gluz, när hon inte gapar halsen av sig förstås. BB king är ju grymt mysig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 kan inte påstå att jag skulle palla lyssna på någon nonstop i ett år men eeeeh... mike patton beroende på hur han sjunger michael stipe ray davies colin blunstone kanske ian hunter och damon albarn och eric burdon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Bob marley <:D Bob marley indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.