Organism Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Hört talats om webbspel? Redigerat 30 September 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 håll inte på och nörda farmville. jag mistänker att det är den sortens spel som man bara ska köra vid sidan om. kör nåt bättre och större typ call of duty, halo odst, gears of war 2 eller nåt såntDet är ju upp till en själv om man vill vara en hardcore farmville spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Level 29 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 bögspel.. Mafia Wars är bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tetris friends klår bägge :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Börja tröttna på många spel när man har kört dem... Finns nästan inga roliga.. ONT: Vill också köra Farmville fast orkar inte registrera mig i face book Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 bögspel.. Mafia Wars är bättre :) Ja, jag är verkligen bög. - Kanske du också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) 3D B) http://i37.tinypic.com/jkfuoh.jpg http://i36.tinypic.com/t7hoyh.jpg http://i37.tinypic.com/2e3af46.png Redigerat 10 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Snyggt wasd :) 30 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 bögspel.. Mafia Wars är bättre :) Jag fusk till mafia wars :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 bögspel.. Mafia Wars är bättre :) Jag fusk till mafia wars :lol: Lame. WASD@ Hur kan du ha så mycket "farmville cash"? Inte coins nu alltså. Säg inte att du betalar för skiten? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 (redigerat) WASD@ Hur kan du ha så mycket "farmville cash"? Inte coins nu alltså. Säg inte att du betalar för skiten? :o Nej man får ju 1 per level och börjar med typ 4, jag har aldrig köpt nåt som kostar farmville cash så jag har samlat ihop till totalt 30. Redigerat 11 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.