PussyCat Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) Lvl 33. I'm a Legend. o; Redigerat 8 November 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Lvl 33. I'm a Legend. o;Lvl 34, I'm a legend? ^^ Har i stort sett lagt ner, kör gula vattenmeloner och ska skaffa pengar nu. Ger ca 210K var 4:e dag, ganska lagom att arbeta var 4:e dag, scriptar såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Lvl 33. I'm a Legend. o;Lvl 34, I'm a legend? ^^ Har i stort sett lagt ner, kör gula vattenmeloner och ska skaffa pengar nu. Ger ca 210K var 4:e dag, ganska lagom att arbeta var 4:e dag, scriptar såklart. Dude, I'm not serious. [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 SRS BSNS här om Farmwähll. Jag planterade massa olika saker och lät dem ruttna eftersom det förfinade min farm. Jag har nåra sköldpaddor och katter med HÄ-HÄ B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Gick just med i gruppen to hell with farmville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Framville är ett sånt spel där du måste va inne 17/7 , är man noob så plantar man Jordgubbar som växer på 4 h och då är man i skolan sen kostar det att lia bort skiten ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Framville är ett sånt spel där du måste va inne 17/7 , är man noob så plantar man Jordgubbar som växer på 4 h och då är man i skolan sen kostar det att lia bort skiten ochså. Om dom inte skolkar för farmville :). Läste en artikel på aftonbladet tror jag. Aja, Vi killar brukar ju bli beroende av WoW, Cs 1.6, CSS. Ja och alla andra spel som finns. Men så hade dom kommit från till att brudarna blir beroende av farmville x) Flertal tjejer har skolkat för spelet "Farmville" på Facebook. Visst finns tjejer som kan fastna vid Wow också, Men vanligast med killar? Level 23 nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Framville är ett sånt spel där du måste va inne 17/7 , är man noob så plantar man Jordgubbar som växer på 4 h och då är man i skolan sen kostar det att lia bort skiten ochså. Noob? Jordgubbar ger flest pengar och xp per timme ända fram till blåbär. Så Jordgubbar är knappast "noob", snarare tvärtom. Vad är det för fel med att skolka från skolan för ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Framville är ett sånt spel där du måste va inne 17/7 , är man noob så plantar man Jordgubbar som växer på 4 h och då är man i skolan sen kostar det att lia bort skiten ochså. Noob? Jordgubbar ger flest pengar och xp per timme ända fram till blåbär. Så Jordgubbar är knappast "noob", snarare tvärtom. Vad är det för fel med att skolka från skolan för ett spel? Hahahaha, det lät bara så konstigt XD OnT: Har spelat det, tyckte det var tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag har glömt mitt lösenord på facebook, så jag kan inte spela det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag har glömt mitt lösenord på facebook, så jag kan inte spela det... "Glömt lösenord" -knappen? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 lvl 15 nu. Odlar Peppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.