Hivee Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Min farm. Nice, fel håll och allt GG. Fel håll? idiot Hakkors kan rikta sig både åt vänster och höger, fyi Inte ofta man gör det Hur ofta används hakkors? oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Min farm. Nice, fel håll och allt GG. Fel håll? idiot Hakkors kan rikta sig både åt vänster och höger, fyi Inte ofta man gör det Hur ofta används hakkors? oO vet inte, är man en idiot så använder man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Tror inte det tog så lång tid, men jag är inte så bra på att ha koll på tiden (trodde en gång att 1h 20min endast var 20min, hehe) Jag utgick från denna och förstorade den så man såg pixlarna och bytte sedan ut pixlarna mot höstackar^^ http://rmrk.net/Smileys/default/FUCKING_ANNOYING.gif Den här farmen är nog den snyggaste jag sätt, säg till om bilden inte funkar så laddar jag upp den nån annanstans (det är en direktlänk från en facebook sida) http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11536_173035324217_116980889217_2659724_5963872_n.jpg Haha, den snubben måste skaffa sig ett liv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Lvlade 34-35 på en minut igår kväll. [: 35 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 ligger i lv 36 och vill gärna ha fler grannar så om ni vill det så pma mig eran mail så kan jag adda er :) :happy: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lullen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Sjukt najs spel, började för nån vecka sedan och är redan lvl 15 ^^. Har kollat runt lite ang fusk till farmville men det verkar inte finnas något... Hittade däremot en jävligt najs guide häromdan som jag köpte, har börjat följa den nu och den funkar jävligt bra. Finns på denna sidan för de som är intresserade. Kostar typ som ett prepaid till WoW så jag tänkte vafan liksom ^^. Ha det gytt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 kan du skicka den till mig plzzz :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.