Hoppa till innehåll

Vann 20 Miljoner Kr, Dog Nästa Dag.


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.expressen.se/sport/trav/Travnyh...rdags-dog-i-gar

 

" I lördags var Anders "Dajmen" Jonasson, 54, med och vann 20 miljoner kronor på trav.

I går föll han ihop död vid lunchbordet. "

 

 

Lade den i Humor för att det är komiskt på något sätt :rolleyes:

Dålig tajming att dö på

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad onödigt att vinna de 20miljonerna då, han hann la knappt skriva in dem i sitt testamente eller hur fan man gör om man vinner stora summor.

 

(Skriver man in det eller bara: Theodor får 20% av det jag äger i pengar när jag dör, Isadora får 70% och Charles får 10%.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

(Skriver man in det eller bara: Theodor får 20% av det jag äger i pengar när jag dör, Isadora får 70% och Charles får 10%.)

Jo men om han inte skriver in det så bör det väl fördelas jämt automatiskt mellan hans barn om han har några?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad onödigt att vinna de 20miljonerna då, han hann la knappt skriva in dem i sitt testamente eller hur fan man gör om man vinner stora summor.

 

(Skriver man in det eller bara: Theodor får 20% av det jag äger i pengar när jag dör, Isadora får 70% och Charles får 10%.)

Han visste ju inte att han skulle dö smart!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Skriver man in det eller bara: Theodor får 20% av det jag äger i pengar när jag dör, Isadora får 70% och Charles får 10%.)

Jo men om han inte skriver in det så bör det väl fördelas jämt automatiskt mellan hans barn om han har några?

 

Om han ens hann hämta ut vinsten. Gjorde han inte det så lär pengarna förmodligen betalas ut och fortsätter att vara i spelbolagets ägo.

 

Dessutom så måste det skattas och hållas på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...