Gäst MacGyver Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Jag upp täckte just att rankerna är sär skrivna, "mini fuskare" osv ska det väl än då inte vara? Detta bör fixas! EDIT: var en i hop skrivning jag behövde sär skriva Redigerat 11 Augusti 2009 av MacGyver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Ja, högst jätte grova sär skrivningar är sjukt jobbigt faktiskt tycker jag då. Sätt ihop orden så de blir ett samman satt ord liksom. Annars är det inte kul att få sina höga ranker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 jag stör mig och så jätte mycket på sär skrivningarna i medlems rankerna. det är jätte jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Vad menar ni med särskrivningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Vad menar ni med särskrivningar?FiskehattFiske hatt <-- särskrivning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Okej, ännu en sak ni stör er på. Särskrivning i "hjälp". Admin, rätta 'särskrivningen' i hjälp, så mår dem bättre. Exempelvis minifuskare, http://img30.imageshack.us/img30/9043/lolad.jpg Redigerat 12 Augusti 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Rankerna är nu "rättade" och jag låser tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg