Hivee Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Med de 1.3 miljarder kronor blizzard haffar in varje månad är det inte konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Alla bra filmer är redan gjorda för över tio år sedan, det är därför inga nya är bra. Nja, inte riktigt så är det. De bra filmerna får inte bara samma publicitet som de med hög budget. Det finns helt galet med bra filmer från 2000-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Någon som vet vad Spiderman 4 kommer att kosta/kostar redan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 2,2 miljarder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 För kommande Warcraft Filmen planeras en budget på cirka 250 - 300 $ MILL. Jag tänkte att det inte är så konstigt igentligen, då Legendary Pictures ofta lägger höga budgeter på sina filmer, till exempel Spiderman. Och det kommer vara samma direktör till Warcraft Filmen som regisserar Spiderman. Jaså? Jag hade förväntat mig runt $500M faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 När kommer det trailer till Warcraft-filmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 När kommer det trailer till Warcraft-filmen då?När de håler på att klipper ihop filmen. De har inte ens börjat spela in -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Superman Returns så högt? Bara jag eller är den inte bra. Trodde det var en riktig B-film :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Superman Returns så högt? Bara jag eller är den inte bra. Trodde det var en riktig B-film :SJag har inte sett den än. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Superman Returns så högt? Bara jag eller är den inte bra. Trodde det var en riktig B-film :SDen var ju galet hypad när den kom ut, folk trodde att det skulle bli den bästa superman-filmen någonsin. Dock blev det ju inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 18 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 För kommande Warcraft Filmen planeras en budget på cirka 250 - 300 $ MILL. Jag tänkte att det inte är så konstigt igentligen, då Legendary Pictures ofta lägger höga budgeter på sina filmer, till exempel Spiderman. Och det kommer vara samma direktör till Warcraft Filmen som regisserar Spiderman. Jaså? Jag hade förväntat mig runt $500M faktist. 500 miljoner $? Omöjligt, med en sådan buget skulle man kunna skapa något så maffigt så att Julbord bleknar i jämförelse, 500 miljoner dollar är ungefär lika mycket som king kong och Spiderman 3 tillsammans. Superman Returns så högt? Bara jag eller är den inte bra. Trodde det var en riktig B-film :S Trodde ochså det till en början har nu sett den och ja, den är värdelös men riktigt snygg på vissa ställen. förstår att den har så hög placering som den har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Superman Returns så högt? Bara jag eller är den inte bra. Trodde det var en riktig B-film :S Trodde ochså det till en början har nu sett den och ja, den är värdelös men riktigt snygg på vissa ställen. förstår att den har så hög placering som den har. Blev också förvånad, pengarna är inte lagda på snygga effekter i alla fall. Speciellt inte kristall-ön i slutet som är så jävla ful gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.