bazti Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hej! Har säkert gjorts liknande trådar, men någon som vet hur man ska specca en mage? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Beror helt på vad du ska använda den till. Alltså om det är leveling pvp eller pve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 http://www.wowhead.com/?forums&board=6 Läs stickys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Beror helt på vad du ska använda den till. Alltså om det är leveling pvp eller pve Leveling/Pve http://www.wowhead.com/?forums&board=6Läs stickys. Tack Wasd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 jag tycker att kör du pvp är fire grym men om du kör pve ska du ha frost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 jag tycker att kör du pvp är fire grym men om du kör pve ska du ha frostVa?Nu måste du ju mena tvärtom. Frostfire är bra pve. Det är också arcane om du har lite mer mana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 oops. blandade ihop de konstigt nog. men sen arcane är rätt nice på både pve och pvp med t.ex. arcane blast och behöver man komma fri från ett par irriterande fiender så är det arcane explosion som gäller!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Arcane har ju högst DPS i raids, ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Frostfire/Fireball har bäst DPS i raids, btw najs bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Frost e sjukt bra i pvp, har sj specat det, på min mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Frostfire/Fireball har bäst DPS i raids, btw najs bump Fel! 57/3/11 är bäst. Så länge du har ganska mycket mana, annars är frostfire en bra spec om du är nydingad. Min mage har 22000 mana och kör 57/3/11. Toppar ungefär 6000-7000 dps i raids. 5000 i HC's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Frostfire är INTE bra! Om du är nydingad specca arcane, kan lätt hålla 3-4k dps i 25-man i typ full blå 80 med några epix. Sen när du har bra gear (behövs mycket hit) specca fire/FM eller behåll arcane speccet, dom har buffat arcane, så det är ungefär lika bra även med bättre gear ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg