Gäst 40200 Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Jag gör denna tråd för att förhindra att mer trådar om detta skapas, det finns inga fusk till Rs. RSbot är det enda fusk till rs, men det finns inga fusk som gör att man får oöndligt med pengar,99 i allt,gratis member mm. Alla sidor där det står att om man skriver in sitt password och username så får man 1Miljon gp, det är bara scam. Dom vill bara lura av dig ditt acc Redigerat 12 Augusti 2009 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 So true. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Gtfo ty, RSBot är inte det enda botten som finns, finns massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Ett fusk är något som speltillverkaren lägger in, bottar är inget fusk. Redigerat 13 Augusti 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag tycker att det är ganska ologiskt med fusk till webbläsar-spel. Så jag tror väl på 40200. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o Redigerat 14 Augusti 2009 av Kimzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o Nej? Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o Nej? Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting. Lol? Trodde du verkligen att jag var seriös? :S Och jaa.. tråden är väl ganska onödig?.. Någon som kan låsa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Tidigt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Excl Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o Nej? Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting. Och för alla som inte fattar det, macroing och botting är att fuska* då fuskar man för att det ska bli lättare för en själv, så att andvända macroers eller bottar är att fuska.(*cheat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Det finns inga fusk till RS, punkt slut! Oavsett vad någon säger, det finns ej så släpp det! Jag börjar också bli irriterad på de som säger att det finns. <_< MEN DE FINNS JU!! :o :o :o :o Nej? Som WASD sa så är fusk något tillverkaren lägger in i spelet. Botar är, hackning av spelet kan man väl säga, där du har ett program som styr musen o.s.v, det är inte fusk, det är macroing - botting. Och för alla som inte fattar det, macroing och botting är att fuska* då fuskar man för att det ska bli lättare för en själv, så att andvända macroers eller bottar är att fuska.(*cheat) Knappast de man menar med "fusk" men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg