drmusicz Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Vafan? alla säger om man köper en ps3 så kan man grilla med den! :o är det sant eller! då kan man spela och äta samtidig! Får man med servetter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Fake, däremot kan man skämta om det. http://www.freakware.de/news/ps3-grill.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Ahha så hela ps3 är en jävla skämt? kan man inte grilla? Jag ska nog hålla mig till dammsugaren (Xbox 360) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jag har hört att man kan steka hamburgare på 360 om man tar bort fläkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 det finns faktiskt riktiga sådana, alltså grillar som ser ut som ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 De finns ju några som har skapa en ps3 grill, fast de börja som ett skämt. För att den ser ut som en grill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Mitt PS3 börjar lukta bränt om jag har på det mer än i 3 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) man kan ju faktiskt grilla på den vänta tills den blir varm när du spelar sen öppnar du uppe på ps3an sen lägg nåt på hårddisken så att den blir inte smutsig av maten och sen bara väntar du tills den blir varm sen bara grillar du :P Redigerat 13 Augusti 2009 av nazar96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Detta är ju för fan larvigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Mitt PS3 börjar lukta bränt om jag har på det mer än i 3 timmar Ofta de gör? Jag kan spela över 12 timmar och Playstationet blir inte varmt. man kan ju faktiskt grilla på den vänta tills den blir varm när du spelar sen öppnar du uppe på ps3an sen lägg nåt på hårddisken så att den blir inte smutsig av maten och sen bara väntar du tills den blir varm sen bara grillar du :Psvårt att se någon utföra det där. Gud va dåligt gjort av dom. Bara rensa ut allt och stoppa in en grill platta eller va man ska kalla det.Om dom ändå tänkte ta sönder ett Playstation 3 kunde de väl ändå ha perfektionerat det. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 hahaha As Garva en köttbit på ps3 XD tror dock att det är Fejk alltihop för inte kan man väl grilla på ett ps3 då skulle den ju gå sönder LOL :huh: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg